Wpis z mikrobloga

@Lorenzo_von_Matterhorn: Niestety ten konkretny model bardzo dobrze trzyma cenę. Może dlatego, że nowszy model jest zdecydowanie brzydszy od tego i niestety zakończyła się już produkcja 750 i kończy się już produkcja 600, to też może wpływać na wzrost cen używanych modeli tych pojemności.
@qunio: to co będzie zamiast 600?
@kipowrot: jak ja patrzę to też się dziwię.
8-10 lat jak qmpel brał nową 600. to płacił coś koło 30-kilka tysięcy za zeszły rocznik. Teraz to widzę za tyle to ledwo jakąś #!$%@?ą 500. można kupić o.O
@Glenroy: Mówię bardziej, że nie muszę mieć ABSu jeżdżąc po suchym torze i że te motocykle nigdy go nie miały. Planuję na początek techniczne tory typu Jastrząb czy Łódź, a potem coś większego i szybszego jak Slovakiaring, Poznań etc.
@Lorenzo_von_Matterhorn: Klasa 600 niestety wymiera i z tego co wiem yamaha wypuściła ostatni model R6 który kosztuje ok 50k zł przez to, że ma bardzo dużo elektronicznej technologii z litrów. Chyba jeszcze Kawasaki planuje wypuścić nowy model 636 i na tym ma być koniec klasy 600 (podobno).
@Lorenzo_von_Matterhorn: Musieli napakować technologię jak w litrach to i ceny chore. Jeszcze druga sprawa, że nowa emisja spalin dla motocykli zabiła klasę 600. Nowa R6 jest słabsza od starej. Klasa 300 teraz się rozwija, więc będzie 300 i 1000 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Lorenzo_von_Matterhorn: @qunio: 600 powoli umiera, wyraźnie widać, że nawet te modele które są obecnie są o klasę niżej niż litry. Kawasaki np dalej ma swoje ~600, ale jest to słabo rozwiany model. To nie tylko mniejsi bracia, ale wyraźnie biedniejsi. Trochę to dziwi, bo niższe klasy się odradzają, a 600 może niedługo zniknąć - jak będzie trzeba większych inwestycji np w silniki dla samej homologacji, to część mieli prostu zniknie.
@SF71H: Czujne oko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fota zrobiona w przerwie na maka jak wracałem do domu, ale dwie siostry w Siedlcach więc jest szansa mnie tam zobaczyć czasami ;)