Wpis z mikrobloga

Jako ciekawostkę wrzucę wszystkim z tagu #ekologia link do kanału typa który użytkuje teslę.

https://www.youtube.com/channel/UCJoL0WKiqT_jrjuTIrLRRHg

Ilość napraw jaka została wykonana w tym wymiana silnika przy 150k przelotu jakoś niezbyt wpływa na ekologie, bo te części trzeba jakoś wyprodukować. Ale co ja będę tłumaczył. Sami zobaczcie.

#ciekawostki #tesla #mechanikasamochodowa
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Line-Storm: przy normalnym użytkowaniu auta olej wymienia się co 30/40 tysięcy kilometrów, nie mówimy tu o waszym downsizingu 1.2 200km gdzie zalecane jest co 10/15k, to wy jako ekologiczni doprowadziliście do tak częstych wymian oleju, barany.
  • Odpowiedz
Ilość napraw jaka została wykonana w tym wymiana silnika przy 150k przelotu jakoś niezbyt wpływa na ekologie, bo te części trzeba jakoś wyprodukować. Ale co ja będę tłumaczył. Sami zobaczcie.


@Notabene: Trzeba wyprodukować jeden silnik (awaria) gdzie takie sytuacje zdarzają się również w pojazdach spalinowych. W przeciwieństwie do spalinowego auta nie trzeba było produkować 22500 litrów paliwa, później go spalać mało wydajnie.
  • Odpowiedz
@Line-Storm: ale to wasza wina że tak jest, komu przeszkadza 300d z w124? a no wam. Samochód który wytrzymuje milion kilometrów bez zbędnej wymiany silnika, z wymianą oleju co 100k, a no przecież emisja spalin #!$%@? xD jesteście bandą baranów która stworzyła sytuacje gdzie silnik wytrzymuje 150k przy wymianie oleju 10 razy i teraz narzekacie. Nie mam inwektyw na ciebie, za mało książek czytam.
  • Odpowiedz
@Kalak: Zdradzę ci tajemnicę. Do euro 4 wymiana oleju w pojazdach ciężarowych była do 30kkm. Od euro 5 do dzisiaj ta wymiana jest przewidziana do 25kkm. Przecież wiadomo że to wina ekologii że jest jak jest. W euro 8 wymiana oleju będzie już co 20 kkm a potem tendencja spadkowa. I dalej będzie narzekali #!$%@? barany na globalne ocieplenie, którego wy jesteście prowodyrem.
  • Odpowiedz
@Notabene: Ale pier### od rzeczy. Zdradzę ci tajemnicę. Tesla silniki naprawia. Większość napraw to banalna wymiana dwóch łożysk i założenie nowej szczotki uziemiającej(1). W przypadku inwertera - wymiana płytki. Silnik wraca z powrotem do obiegu. Pan Grzyb niemal na pewno nie dostał nowego silnika.

(1)Poprawia się pierwsze/starsze egzemplarze nowszymi częściami w których większość problemów została rozwiązana. Awarie silników w młodszych rocznikach to rzadkość.
Problem z wyładowaniami elektrycznym które wypalały
  • Odpowiedz