Wpis z mikrobloga

@xeerxees no cóż, masz rację, ale tutaj chodzi tylko o solidarność z muzułmanami lgbt. nie znam się zbyt bardzo na temacie, ale nie wydaje mi się, żeby każdy muzułmanin stosował się stu procentowo do Koranu, tak samo jak chrześcijanie nie stosują się stuprocentowo do Biblii. po prostu nie widzę nic złego w ludziach wspierających innych ludzi. :)
@semi-automatic: xD uwierz mi że w krajach muzułmańskich stosuje się 100% dlatego że nie istnieje tam coś takiego jak rozdział państwa od kościoła. Inne zbrodnicze reżimy też warto wspierać ? Jeśli muzłumanie wygrają kiedyś na drodze demokratycznej tak się skończy.http://wyborcza.pl/1,75399,8123344,Koran_nie_kaze_kamienowac.html

Kolejny problem jest taki że muzułmanie wierzą że Koran został podyktowany 100% przez Allaha czyli cały Koran ma wartość dla nich taką jak 10 Przykazań dla Chrześcijan. Biblia to słowo
@xeerxees nie mówię, że to w porządku, a muzułmanie zawsze są niewinni. absolutnie. jednakże akcja z wspieraniem środowiska lgbt przez muzułmanów jest raczej pozytywnie nacechowana i nawet jeżeli Koran karze karać homoseksualistów, to wspieranie się wzajemne przez ludzi i propagowanie tolerancji nie jest przecież złe. może występuje tutaj pewna sprzeczność, ale nie czuje się na tyle zaznajomiona w temacie islamu, by powiedzieć ma ten temat coś więcej.
ps: mogę poprosić o jakieś
@semi-automatic: to jest godne kpin podobnie jak sojusz wilka z owcą, naturalni wrogowie udający sojuszników, zamachowcy to nierzadko ludzie z trzeciego pokolenia żyjącego na zachodzie, tak wygląda ta lepsza cywilizacja europejskich muzułmanów, dawno temu ktoś wrzucał raport CIA, mówiący że problemy z muzułmanami zaczynają się gdy przekroczą 2 czy tam 3% społeczeństwa, kiedy stanowią 5% problemy robią się poważniejsze. Kolejną kwestią jest to że nawet w EU spora część muzułmanów żyje