Wpis z mikrobloga

Mirunie, szukam jakiejś porządnej smyczy rozwijanej dla piesełka do 20 kg, żeby się nie plątała, żeby zaraz nie padł mechanizm zwijający i żeby była w miarę mocna i wytrzymała. Proszę o polecenia. Póki co wygrzebałam na allegro markę Alcott i wydaje się całkiem sensowna - jeśli to prawda potwierdźcie proszę.

#psy #pies
  • 13
@Heheszkara: Tylko Flexi. Najlepiej taśma.wystarczy tylko co jakiś czas posmarować karabińczyk na łączeniu z taśmą i się nie będzie zakręcać. Tylko polecam brać coś na obciążenie do 50 kg bo dłużej wytrzyma.
@matra: @prymus14: wiedziałam, że na Mirko znajdują się specjaliści od wszystkiego, lecę zamawiać - dzięki!

@kozaqwawa: nie musi to być nic abstrakcyjnego, po prostu kompletnie nie znam się na rynku psich smyczy. ¯\_(ツ)_/¯ Wcześniej mieliśmy psiego dziadka, który grzecznie chodził na smyczy, a teraz mamy fiśniętego szczeniaka, za którym nie idzie nadążyć, i dwie pierwsze lepsze rozwijane smycze szybko zakończyły swój żywot, więc teraz po prostu chcę coś sprawdzonego.
@Heheszkara: jak pies nie umie chodzić na smyczy, to nie kupuj flexi teraz, kup ją jak opanujesz zachowanie psa na spacerach, tak serio serio. Inaczej zrobisz sobie pod górę. Ewentualnie kup łącznie ze zwykłą (choćby przepinaną), używaj zamiennie, ale flexi głównie zablokowaną, dopóki pies nie ogarnie różnic pomiędzy nimi.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Heheszkara: jeśli to szczeniak to poczekałabym z flexi, aż nauczy się chodzić na smyczy.
Flexi powinno być dla piesków dobrze chodzących na smyczy.
Natomiast dla szczeniora wziełabym linkę 10 m.