Wpis z mikrobloga

@EkspertPKO
Czy ja mogę prosić aby moją sprawą zajeła się osoba kompetentna i techniczna?
https://www.wykop.pl/wpis/39866197/od-wczoraj-nie-moge-zaplacic-zblizeniowo-telefonem/

Po raz N-ty mam problem z płatnościami zbliżeniowymi, jak co tydzień zresztą. Dnia 12.04.19 o godz. 12:37:51 płatność zbliżeniowa została odrzucona (pomimo informacji na ekranie telefonu że płatność została przekazana), po kolejnej próbie zaakceptowana (mniejsza o to).
W dniu dzisiejszym tj 13.04.19 o godz. 14:54, sytuacja się powtarza, przy próbie płatności, na telefonie wyświetla się informacja że płatność została przekazana, a terminal odrzuca płatność, za pierwszym i drugim razem wraz z komunikatem systemu: "brak odp. wydawcy", a za trzecią próbą: "przerwane wczytanie karty" oraz komunikat o braku łączności z terminalem.
Sytuacja powtarza się co tydzień, i co tydzień muszę reinstalować aplikacje. To jest niedopuszczalne. A odpowiedź na moje poprzednie zgłoszenia o treści "prosze przeinstalować aplikacje" gdy wspominam już któryś raz że jestem zmuszony robić to nagminnie, jest po prostu niepoważna i naganna. Proszę nie odpowiadać mi po raz kolejny abym przeinstalował aplikacje, ponieważ to nie działa! Telefon to Samsung S8, z Systemem Android 9.0.

P.s proszę nie wysyłać mi listów papierowych z tą samą odpowiedzią jaką dostaje na maila, to też jest niepoważne. Po to zaznaczam formę odpowiedzi jako E-mail żeby nie marnować papieru.

#pkobp #banki
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Kramarz masz aktualną wersję IKO? Kilka dni temu wydali poprawkę na Androida 9.0 - chodziło m.in o płatności zbliżeniowe na telefonia Nokia. Może to też poprawili.
  • Odpowiedz
@FHA96: a cholera wie czy google pay też nie ma problemów.. nie miałem problemów z płatnościami telefonem przez dobrych kilka lat(a konto mam od ponad 10 lat), zaczely się oakiś miesiac-dwa temu, ale chyba rozważe jak tak dalej bede traktowany
  • Odpowiedz
  • 0
@Kramarz no to zmieniaj. Osobiście polecam Millenium. Takie wpisy na wykop g---o zmienią. Dostajesz gotową odpowiedź, że przepraszają i zachęcają do złożenia reklamacji celem zweryfikowanie w.w problemu.
  • Odpowiedz
@Kramarz, przykro nam z powodu tej sytuacji.
Sprawa wymaga diagnozy od strony technicznej. Na Wykopie nie mamy dostępu do danych Twojej aplikacji. Prosimy skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 800 302 302 lub wyślij zgłoszenie przez serwis iPKO -> Wiadomości. W treści wskaż, że aplikacja była już reinstalowana. Podaj także:
- numer telefonu powiązany z IKO,
- wersję zainstalowanej aplikacji,
- wersję oprogramowania na telefonie,
- przybliżony czas od
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kramarz: Zbierz parę osób np. na wykopie i piszcie reklamację. Skontaktuj się również z pomocą techniczną Samsunga i na odpowiedziach od supportu opieraj swą reklamację. Zobaczymy co pan Filipek odpisze.
  • Odpowiedz