Aktywne Wpisy
ataeB +10
Wyświetliła mi się ostatnio na insta reklama, że szukają modelek do kampanii jakiejś bieliźnianej. Napisałam, że jestem zainteresowana. Kazali mi wysłać swoje portfolio. Co to znaczy? Nie miałam nigdy sesji zdjęciowej.
#pytanie #mirabelkopomusz #kiciochpyta #modelki #sesja #fotografia
#pytanie #mirabelkopomusz #kiciochpyta #modelki #sesja #fotografia
lajsta77 +178
Ale właśnie jeblo kategoria 4 w Florydę, 220 km/h, w porywach 260 km/h, woda o ponad metry wysokości ma się podnieść. Stolica dostanie a Wybrzeże niestety zmiecie, pierwsze relacje będą za 7 godzin jak się będzie robić jaśniej #usa #floryda #huragan #lajstawusa
Czy ja mogę prosić aby moją sprawą zajeła się osoba kompetentna i techniczna?
https://www.wykop.pl/wpis/39866197/od-wczoraj-nie-moge-zaplacic-zblizeniowo-telefonem/
Po raz N-ty mam problem z płatnościami zbliżeniowymi, jak co tydzień zresztą. Dnia 12.04.19 o godz. 12:37:51 płatność zbliżeniowa została odrzucona (pomimo informacji na ekranie telefonu że płatność została przekazana), po kolejnej próbie zaakceptowana (mniejsza o to).
W dniu dzisiejszym tj 13.04.19 o godz. 14:54, sytuacja się powtarza, przy próbie płatności, na telefonie wyświetla się informacja że płatność została przekazana, a terminal odrzuca płatność, za pierwszym i drugim razem wraz z komunikatem systemu: "brak odp. wydawcy", a za trzecią próbą: "przerwane wczytanie karty" oraz komunikat o braku łączności z terminalem.
Sytuacja powtarza się co tydzień, i co tydzień muszę reinstalować aplikacje. To jest niedopuszczalne. A odpowiedź na moje poprzednie zgłoszenia o treści "prosze przeinstalować aplikacje" gdy wspominam już któryś raz że jestem zmuszony robić to nagminnie, jest po prostu niepoważna i naganna. Proszę nie odpowiadać mi po raz kolejny abym przeinstalował aplikacje, ponieważ to nie działa! Telefon to Samsung S8, z Systemem Android 9.0.
P.s proszę nie wysyłać mi listów papierowych z tą samą odpowiedzią jaką dostaje na maila, to też jest niepoważne. Po to zaznaczam formę odpowiedzi jako E-mail żeby nie marnować papieru.
#pkobp #banki
Sprawa wymaga diagnozy od strony technicznej. Na Wykopie nie mamy dostępu do danych Twojej aplikacji. Prosimy skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 800 302 302 lub wyślij zgłoszenie przez serwis iPKO -> Wiadomości. W treści wskaż, że aplikacja była już reinstalowana. Podaj także:
- numer telefonu powiązany z IKO,
- wersję zainstalowanej aplikacji,
- wersję oprogramowania na telefonie,
- przybliżony czas od