Wpis z mikrobloga

@Bratkello:
W jaki sposób mają dodać mikropłatności do liniowej gry single-player, która ma być pozbawiona multi?
Serio, czekam na jakiś SENSOWNY pomysł w jaki sposób mieliby to zaimplementować bo póki co to jest tylko sranie "bo EA"...
W A Way Out miało być tak samo - było? Nie.

  • Odpowiedz
@janushek: a Śródziemie: Cień Wojny? single player a to właśnie w niej mikropłatności najbardziej w------y graczy. Bez zakupów za realną kasę musiałeś gdzieś około 40 godzin n---------ć level aby ruszyć fabułę do przodu, a że ea lubi pieniążki to też się spodziewam że wyciągnie swe plugawe łapki do portfeli
  • Odpowiedz
single player


@Pie_Man: single player ale sandbox, nie mówię że skrzynki w Mordorze były dobre ale łatwiej je było tam wprowadzić, J:FO ma być zbudowane jak Uncharted - liniowa gra akcji
  • Odpowiedz
single player ale sandbox, nie mówię że skrzynki w Mordorze były dobre ale łatwiej je było tam wprowadzić, J:FO ma być zbudowane jak Uncharted - liniowa gra akcji


@janushek: To są póki co domysły. Poza tym, albo nie doceniasz, albo za słabo znasz EA.
  • Odpowiedz
warunek konieczny


@acidd: zwyczajnie porównywanie tego jest imo bez sensu.

Monetki itd. w ACO są dla leniwych kretynów, którym nie chce się grać w grę.
Przecież ten trend w serii jest już od Black Flag, tam też mogłeś kupować surowce za
  • Odpowiedz
@Pie_Man: raczej te platne sa przekokszone jesli juz. W DS3 mikrotransakcje to byla najbardziej bezuzyteczna rzecz, wszystkiego miales jak lodu nawet na wyzszych poziomach trudnosci. Typowy przyklad gdzie placenie samo przechodzi gre, ale ekonomia dla niedoplacajacych nie jest popsuta.

W DS1 i DS2 tez mi niczego nie brakowalo bez tych dlckow. Nie wiem o jakich broniach mowisz, miales normalny dostep do sporego zestawu zroznicowanych broni, nigdzie nie bylo zadnych klodek
  • Odpowiedz