Wpis z mikrobloga

Wyżalę się tu, może kogoś zainteresuje. To był mój pierwszy zakup na @x-kom wszyscy mówili że to taki dobry sklep. Niestety nie w moim przypadku. Zamówiłem komputer w środę rano, wszystkie komponenty miały status "otrzymasz jutro" oprócz karty graficznej, gdzie był status "otrzymasz pojutrze". Mówie fajnie, dostanę komputer w piątek. Wieczorem dostałem informacje że nie wiedzą co z kartą, że skontaktują się ze mną w czwartek (dziś). Otrzymałem wiadomość po 16 (czyli godzinie wysyłki) że karty nie ma, zaproponowano mi bardzo podobną lecz o 70 zł droższą. Zgodziłem się, bo nie było wiadomo kiedy tamtą kartę będą mieli, a nie będę czekał kilka miesięcy za zamówieniem.

Myślałem że dostanę przynajmniej jakiś drobny rabat - nie dostałem nawet przeprosin za tą sytuację.

Podsumowując - czy 70 złotych to dużo? Nie, ale wolałbym spożytkować je w jakiś inny sposób. Czy opóźnienie 3 dni to dużo? Nie, ale miałem już wcześniej jasną informację, że dostanę w piątek. +pisałem z konsultantem 2 godziny na livechacie. Naprawdę czekałem na przeprosiny, rekompensatę za stracony czas i pieniądze, ale nie dostałem nic. Szkoda.
  • 2
@doteq: Taa, u mnie to samo. Zamawiałem komputer w zeszłą sobotę, w ramach rabatu dorzucili darmowe składanie... okej, komputery to dla mnie nie pierwszyzna ale jak ktoś może za mnie to zrobić to niech będzie - warunkiem było że musi być na piątek, bo zwyczajnie piątek to jedyny dzień kiedy mogę cały dzień w domu siedzieć i czekać na kuriera. Sprzedawca zapewniał że będzie na pewno. W weekend nie dostarczają, w