Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/velri_lo56CqZ74E,q60.jpg)
velri +9
Viado +20
Jak to jest z zarobkami w IT? Na wykopie co drugi zarabia 35-40k na rękę, wśród znajomych też coraz częściej się to słyszy. Tymczasem jak się popatrzy na rynek pracy to jest dramat. Portale ogłoszeniowe czy juistjoin.it to maksymalne widełki dla seniora to 30k brutto i to jeszcze przy braniu na sobie obowiązków tech leada. Skąd wy ludzie bierzecie te oferty pracy gdzie tyle płacą?
Obecnie zarabiam 17k na rękę i przy
Obecnie zarabiam 17k na rękę i przy
Co do silnika 2.0 122KM - szału nie robi, ale z tego co poczytałem i pooglądałem, pali relatywnie niewiele, ma całkiem przyzwoity moment jak na wolnossaka (pomaga mu rozruszniko-generator?) i jest kulturalny. Jasne, wyścigówka to nie jest, ale dramatu nie ma. Ciekawe co będzie po wejściu Skyactive-X.
Wnętrze bajka. Strasznie mi się podoba nieduża, okrągła, idealnie centryczna kierownica, bez efektu "góra-dół" przy mydełkowaniu. Jeździłbym taką po bułki.
#mororyzacja #mazda
W US w CX5 dają uturbioną 2.5. Coś pięknego.
@Xennonek: tak było ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
@LubieSzaszylkiZLublina: taki urok europejskiego rynku zdominowanwgo przez niemiecki automotive kręcący wały :(
Takie 2.5 turbo w szóstce przygarnąłbym jak złoto...
@Mirekzkolega: niby heheszki, ale nabywcę nowego auta mało to interesuje. Przez 3 czy 5 lat nie zgnije, a co później - wyjebongo, martwi się kto inny.
@bidzej: Wolałbyś 1.0 150KM? :D
@widmo82: wolalbym 2.0 turbo albo 2.5 turbo. Albo tego nadchodzącego Skyactive-X.
@bidzej: powiedz mi, po tych pięciu latach oddajesz samochód na złom jak rozumiem i kupujesz nowy, czy jednak chcesz za niego jakieś środki odzyskać i włożyć w nowy samochód?
@ksiak: po 5 latach albo sprzedajesz, albo konczy sie leasing i bierzesz nastepne auto. To rzekome gnicie po 5 latach to jest bajka.
@bidzej: czyli nie zależy Ci na wartości samochodu po 5 latach, dzięki której koszt leasingu może być mniejszy lub koszt zakupu nowego samochodu (stary oddajesz w rozliczeniu - wyższa wartość, mniej dopłacasz)?
@ksiak: ale dlaczego ona mialaby byc nizsza?
@ksiak: no wiec mowie Ci, ze wszelkie takie problemy w Niemczech sa zalatwiane od reki na cacy. To tylko MMPL woli tracic tygodnie i reputacje na walki z klientem, niz poprawic pare kanap, poswiecajac na to w sumie jakies smieszne sumy.
co mnie obchodzą inne kraje?
@bidzej: to nie tylko problem kanap, proponuje zapoznać się z tematem na forum mazda6forum, jest baaarrdzo obszerny. Druga sprawa, to fakt, że w innych krajach ASO lepiej głaska klientów nie
@ksiak: napisalem wczesniej: