Wpis z mikrobloga

@Kaarlo Problem z serwisem
Problem z gwarancją
Najbliższy dobry serwis w Berlinie ten w Szczecinie to porażka nie da się tam nic naprawić
Rower jest przecudnowy do czasu aż nic się nie zepsuje
sama szukam teraz fulla i canyony są piękne ale mają jedne spory minus
  • Odpowiedz
@pani_minister: @Kaarlo: niestety po moim początkowym zachwycie tą marką, ostatecznie muszę się zgodzić z tą opinią.
Mam dwa rowery od nich (szosa i mtb). W przypadku jakichkolwiek problemów polski oddział zrobi wszystko, żebyś musiał zapłacić za naprawę.
Ja sam miałem dwa przypadki:
1. rower przyjechał z uszkodzoną (krzywą) tarczą. Canyon powiedział, że mam sobie ją wyprostować i oni zapłacą za wyprostowanie. Nie docierało do nich, że nie interesuje
  • Odpowiedz
@saul: Przy pierwszej przesyłce po rozpakowaniu okazało się, że jest uszczerbiona rama, sprawę rozwiązałem w hmm, 20 min. Bonifikata bądź nowy rower, dziś własnie dostałem nówkę, gdzie uważam, że bardzo łatwo mogli by się wypiąć na to uszkodzenie. Nie ukrywam, że mocno kierowałem się wyglądem, i tutaj 10/10. Jeżeli chodzi o serwis to MAM NADZIEJĘ, że wszystko będzie ok :)
  • Odpowiedz