Aktywne Wpisy

pciem +287
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

KapitanTorpedal +62

XDD
Kłamstwo straszne, zresztą czego się spodziewać po różowych humanoidach.
Mozesz umieć ugotować extra obiad, sprzątać cały dom i prasowac a i tak normik/chad który wody na herbatę nie potrafi wstawić i tak będzie miał większe powodzenie u baby niż człowiek z krzywą mordą. I to on taką p0lke będzie ładować na imprezie a nie Mirek co umie sprzątać.
Beka z was kłamliwe #rozowepaski
#przegryw #takaprawda #p0lka
źródło: comment_hv668a0zhsuFwkeygBiGFvDWuaVsRYss.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Po pierwsze, jak zauważył @scotieb, panie mają takie coś daleko w hierarchii priorytetów. Najważniejszy jest wygląd i socialskill. Takie rzeczy jakie ona wymieniła wychodzą jak już się jest w związku, więc nie mogą mieć wpływu na
Komentarz usunięty przez autora
@scotieb: Przesadzasz i to mocno. W sumie argumentacją zbliżasz się właśnie do różowej, którą tu skomentowałeś we wpisie.
@danlenoir: też czekam na odpowiedź, może ktoś to wyjaśni. Dodam tylko, że w 2019 s--s kosztuje mniej od cateringu.
@scotieb: swój swego przyciąga i nawet z tym nie handluj ( ͡° ͜ʖ ͡°)