Wpis z mikrobloga

@testuser: Dzieki wielkie, we Wrocławiu wygladaja wlasnie najsolidniej z tego co widze. Troche jednak rozrzut, bo na stronie maja od 140 zl/szt przy regeneracji rozszerzonej. Odpuszcze jednak temat, najbardziej mnie odrzuca jednodniowa realizacja, czyli robia to w kilka godzin. Samo schniecie powinno zajac jeden dzien. Pobawie sie za miesiac sam, mam nadzieje, ze nie spitole roboty i nie wyladuje potem w rowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@WkrecilemCieTenNickNieMaSensu od 140, zależy jaki zacisk (1, 2 czy może 4 tłoczki), ile roboty z demontażem. Pamiętaj, że jak coś pójdzie nie tak, będziesz w czarnej d. Mam na myśli zapieczony przewód, tłoczek etc. No i jak jebniesz dzwona a ubezpieczyciel się doszuka, może być problem. Co do 1 dnia, filozofii wielkiej nie ma, robi chyba ze 3 pracowników. Mi farba na łapach nie została, a wszystko załatwiłem w 1 dzień
  • Odpowiedz
@testuser: Racja, że może wystąpić problem. Zrobię jednak tak, dla treningu spróbuję zregenerować jeden zacisk w starszym samochodzie, z wymianą tłoczka i gum. Zależy mi też, aby położyć minimum 2 warstwy lakieru, najlepiej 3, aby nie pierdzielic sie z tym znowu za jakis czas. Jak pójdzie wszystko ok, to wezmę się za nowego. Dzięki wielkie jeszcze raz
  • Odpowiedz
@WkrecilemCieTenNickNieMaSensu: robiłem u Wiatera, maja dwie opcje regeneracji, sciagaja twoj zacisk i wkladaja juz zregenerowany (dlatego trwa to tak krótko) a stray zostawiaja sobie do regeneracji; albo moga regenerować twój - trwa wtedy dłużej. Ja korzystałem z pierwszej opcji, (mazda '98, lewy tylny, koszt wyszedl jakos 150-170zl calosc)
  • Odpowiedz