Wpis z mikrobloga

@Excalibue:
Taka sprawa. Sprzedawałem koła 17" z oponami, wyważone i odłożone dla przyszłego kupującego.
Trafił się jeden, oczywiście nie obyło się bez targowania, więc dogadaliśmy się w końcu, że wyśle mu bez opon, taniej.
Felgi dotarły i twierdzi, że wszystkie są krzywe do prostowania.
Nie rozumiem jak mogą być krzywe jak jezdziłem na nich do końca i zaraz po zdjęciu wyważone były do 0, wulkanizator powiedział, że ladnie wyważone i można sprzedawać.
Czy po zdjęciu opon mogła wyjść jakaś krzywizna, którą nie było widać gdy felga była razem z oponą ?
#mechanikasamochodowa #motoryzacja #samochody
  • 15
To jest na tyle rzadki model, że nie wiem czy by takie drugie znalazł, w dodatku miały dość charakterystyczne uszkodzenia.
Dostałem przed chwilą sms'a o treści :
"Koszt wyprostowania jednej felgi to ok 100zł do tego malowanie ponieważ na zdjęciach nie wyglądały tak tragicznie. Dogadamy się jakoś ? "
No, litości. Chłopak dostał chyba z 20 fotek na maila z każdej strony, uszkodzenia z bliska ( obdarte ranty ).
Głupi byłem, że
@SpalaczBenzyny glupi bylem ze dalem sie namowic na sciaganie opon i wysylke. Jesli kola maja po te 40-50gram odwaznikow to chyba logiczne ze albo oponona albo felga jest gdzies minimalnie podkrzywiona i po to sie je wywaza. Jezdzilem na nich po 200km/h i nic nie bily, nie wiem jak jeszcze moglem sprawdzic te felgi gdy byly razem z oponami.
Jak przyjme zwrot to bede w plecy dwa koszta wysylki po 60zl kazda i sciagniecie i ponowne zalozenie opon 80zl, bo juz sie wkurzylem i dalej bym na nich jezdzil, odechcualo mi sie nowych.
Przyjąłem zwrot choć ciężko było się dogadać bo typ nieufny do wszystkiego.
SpalaczBenzyny trochę zagmatwał mi teraz sytuacje bo nie wiem czy felgi rzeczywiście nie są delikatnie krzywe, natomiast krzywizna nie dała się odczuć na założonych oponach.