Aktywne Wpisy

Ana77 +4
Gdzie poznać wolnych facetow po 30? Obiecałam sobie, że spróbuje kogoś znaleść latem, ale mam wrażenie, że jestem na pustyni.
Od jakiegoś czasu biegam, a zaraz idę na kurs językowy. W ostatnich 12 latach żadnego faceta nawet nie poznałam. Jestem kompletnie w dupie, bo praca to działalność, a nie etat. Wstydzę się wrzucić zdjęcia na internet.Niby mówią mi, że wyglądam młoda, ale nie cierpie swojej brzydkiej twarzy.Nie ma co ukrywać, że będę
Od jakiegoś czasu biegam, a zaraz idę na kurs językowy. W ostatnich 12 latach żadnego faceta nawet nie poznałam. Jestem kompletnie w dupie, bo praca to działalność, a nie etat. Wstydzę się wrzucić zdjęcia na internet.Niby mówią mi, że wyglądam młoda, ale nie cierpie swojej brzydkiej twarzy.Nie ma co ukrywać, że będę

dorodny-agrest +127
Znajomy - uśmiechnięty, wesoły człowiek. Zawsze fajnie się gadało. Dwójka dzieci, żona. Wczoraj jebnął się na linę. 35 lat. #depresja #samobojstwo





Zastanawialiście się skąd u Ducati Desmosedici dwa zbiorniczki po lewej stronie kierownicy?
Jeden dałoby się wytłumaczyć jako zbiorniczek płynu sprzęgła, ale po co ten drugi?
Otóż po lewej stronie kierownicy znajduje się dodatkowa dźwigienka tylnego hamulca. Jest ona uruchamiana kciukiem.
Rozwiązane to zostało po raz pierwszy wprowadzone w 1992 na życzenie Micka Doohana w 1993. W 1992 uległ on poważnemu wypadkowi i miał trudności w operowaniu dźwignią tylnego hamulca za pomocą stopy. Więc dlaczego nie skorzystać z lewej dłoni?
Współcześnie używa się tej dźwigienki z innego powodu (nożna dźwignia wciąż istnieje): w prawych zakrętach trudno jest operować dźwignią nożną, szczególnie gdy wzorem Rossiego wyciąga się nogę (od wewnątrz zakrętu) podczas hamowania.
Podobno podczas lewych zakrętów kierowcy MotoGP, bardzo wcześnie redukują biegi, korzystając z sprzęgła antyhoppingowego, żeby móc wyciągnąć lewą nogę:) Dlaczego mają odwrócony układ biegów (jedynka w górę, reszta w dół) to chyba wszyscy wiedzą...
Przy okazji:
1. Po co są te skarpetki na zbiorniczkach? Żeby ewentualnie wyciekający płyn hamulcowy w nie wsiąknął.
2. Po co są otwory na końcach dźwigienek hamulca/sprzęgła? Tego nie wiem. Niektórzy spekulują, że chodzi o ograniczenie naporu powietrza na dźwigienkę.
Więcej
#motonotki #motogp #motoryzacja #motocykle
źródło: comment_KYoE6GWyLze4ojbKaBuYEvkjz1ucqzBN.jpg
PobierzTak.
:)
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora