Aktywne Wpisy

saggitarius_a +453
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
MarcinDerk +1000
Parę dni temu dodałem wpis, gdzie napisałem, ze po pół roku pracy w korpo, firma zaproponowala mi przedluzenie umowy na obecnych warunkach, mimo że uzgadnialismy, ze po okresie probnym bedzie awans i wiekszy hajs. Podczas przekazywania feedbacku na mój temat nie podali ani jednego powodu, zachowania do którego mogli się przyczepić albo uargumentowac brak podwyzki, awansu
Po trzech rundach negocjacji, gdzie starali sie wmowic mi, ze takich ustalen nie bylo, przeslali mi umowe
Po trzech rundach negocjacji, gdzie starali sie wmowic mi, ze takich ustalen nie bylo, przeslali mi umowe





"No smoothing group information was found in this FBX scene. Please make sure to enable the "Export Smoothing Groups" option in the FBX Exporter plug-in before exporting the file."
"** has degenerate tangent bases which will result in incorrect shading. "
"** has some nearly bi-normals which can create some issues"
Pozbywając się jednego błędu pojawiają się kolejne i nie jestem pewien czy to dobrze robię, a nie chciałbym by to mnie zatrzymało. Na tej stronie jest wiele fajnych modeli i chciałbym móc ich użyć.
#pytanie #unrealengine
Dziś udało mi się pokonać kilka przeszkód.
W blendrze dodaje Smoothing: Edge, importując model zaznaczam combine meshes żeby nie importowało go w częściach, ale teraz mimo że cały model jest to nie łapie żadnych tekstur(testowałem na kilku modelach z rożnymi teksturami) do materials... i jest po prostu biały. Muszę jeszcze coś zrobić z tym, że ogólnie ue4 nie chce zimportować tekstur z rozszerzeniem .tif które mam
czy nie ma jakiś nie połączonych vertexów, nie ma poodwracanych polygonów
Jak chcesz palić lightmapy to rozkładasz UV na drugi kanał
Czas na tutorial blendera.