Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
darknightttt +585
Ale miałam porytą sytuację xD W trakcie spaceru chciałam wypić kawę. Obok była zwykła, mała kawiarnia. Zamówiłam, duża kawa 18zł, kelnerka elegancko przynosiła chwilę później. Piłam ją może z 5 minut no i skinęłam głową w stronę kelnerki, że chce zapłacić już. Wyjmuje 50zł, wkładam do pudełeczka który przyniosła i ona sobie z tym poszła i nie wróciła xDD
Karinka uznała, że taki napiwek jej się należy i #!$%@?. Oczywiście upomniałam się
Karinka uznała, że taki napiwek jej się należy i #!$%@?. Oczywiście upomniałam się
Pacjent e39 lift silnik m54 bez gazu.
Panowie mam problem auto nie ma mocy, oraz na zimnym silniku lekko falują obroty. Czasami jak mi zgaśnie to nie chce odpalić za pierwszym obrotem rozrusznika.
Załączyłem zdjęcia z inpy.
Z tego co widzę jest problem z czujnikiem wałka rozrządu po stronie dolotowej (ssącej)
Ale nie wiem czemu pojawia się problem prze pływki ?
Jak skasuję błędy to najpierw się pojawia sam błąd NW_E a potem z czasem błąd przepływki.
Czujnik org jest drogi więc nie chcę się nadziać, więc pytam może ktoś zna się bardziej.
Przepływomierz łapie może dlatego, że przez wariujący czujnik położenia wałka niedopala mieszanki i próbuje ciągle korygować, a skoro nie wychodzi, to stwierdza błędny pomiar ilości powietrza.
1.czujnik wałka
2.przeplywka
3.wymiana rozrządu
@woskovy: a "ori" vdo też wcale lepsze nie jest, co widać na moim przykładzie, jak już kupować to taki na który producent daje długą gwarancje.