Wpis z mikrobloga

Siema. Mam problem z Zalando lounge. Zamówiłem u nich kurtkę, zapłaciłem, a przyszła mi kurtka inna od tej którą zamawiałem. Napisałem do zalando, a oni twierdzą, że mi jej nie wymienią, co najwyżej mogą ją zwrócić xD A ja nie chcę jej zwracać, chcę ją wymienić na towar, który zamówiłem, a którego nie dostałem. Ponowne zamówienie nie wchodzi w grę, bo zapłaciłem za kurtkę w promocji 250zł, a teraz kosztuje 1100zł. Da się jakoś rozwiązać tę sytuację?
#zalando #prawo #prawokonsumenckie #zalandolounge
  • 25
na lounge zdaje się nie ma bezpłatnego zwrotu


@przemek6085: jest, chyba że chodzi Ci o dostawę to jeśli zwróci całe zamówienie to odzyska całą kasę, jak zostawi sobie cokolwiek to koszt transportu dostawy nie jest zwracany