Wpis z mikrobloga

Siema. Mam problem z Zalando lounge. Zamówiłem u nich kurtkę, zapłaciłem, a przyszła mi kurtka inna od tej którą zamawiałem. Napisałem do zalando, a oni twierdzą, że mi jej nie wymienią, co najwyżej mogą ją zwrócić xD A ja nie chcę jej zwracać, chcę ją wymienić na towar, który zamówiłem, a którego nie dostałem. Ponowne zamówienie nie wchodzi w grę, bo zapłaciłem za kurtkę w promocji 250zł, a teraz kosztuje 1100zł. Da się jakoś rozwiązać tę sytuację?
#zalando #prawo #prawokonsumenckie #zalandolounge
  • 25
  • 0
@zalandoproblem w Zalando jakiekolwiek pracują ludzie ... Każdy się może pomylić ... Możliwe że jest / był błąd na stronie może, błąd osoby pakującej / zbierającej zamówienie / przyjmującej na magazyn / producenta który przykleiło zły EAN.
Niestety musisz to odesłać skoro nie chcesz tego zatrzymać. Zalando przyjmie zwrot i zapewne jak się upomniała to dostaniesz jakiś kodzik na przyszłe zakupy.
@finam: Zamówiłem kurtkę Timberland, która była przeceniona z 1100zł na 250, a dostałem... też kurtkę timberland, ale zupełnie inną od tej którą zamówiłem. Ta, którą dostałem wygląda jak jakaś z bazaru za 100zł.
@zalandoproblem no powinni, ogólnie nie dziwi mnie twoje zdenerwowanie, bo z jednej strony rozumiem ich politykę, że jak chce się coś wymienić to po prostu zamawia się jeszcze raz, a wcześniejszy produkt oddaje, ale jeśli wysłali ci nie to co miało przyjść to powinni w takich przypadkach robić wyjątek... Tyle, że w lounge oni nawet nie mają chyba tego towaru u siebie i musieliby producenta ścigać
@przemek6085: Napisałem im jeszcze, że kod rabatowy 15% mnie nie zadowala i co najmniej 30% sprawi, że będę chociaż odrobinę mniej rozczarowany. Za takie coś powinno się firmy #!$%@?ć i to ostro. Ja naprawdę rozumiem, że ktoś się pomylił, w końcu jesteśmy tylko ludźmi, ale w takich sytuacjach sprawy się załatwia prokonsumencko, a nie "zwracaj i se zamów za normalną cenę albo #!$%@?"