Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#kiciochpyta #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #zwiazki #seks #programowanie #prazbaca
TL:DR
Trochę długo pisania ale powiem na wstępie:
Mam 28 lat, jestem programistą - a teraz do sedna

1. Mój związek trwał od liceum do roku po studiach. Chodziliśmy ze sobą w liceum, potem studiowaliśmy razem ona też na AGH, ja informatyka ona inżynieria biomedyczna. Wszystko było fajnie, naprawdę. Ja już na studiach dość fajne zarabiałem bo zaczęło się od 3 tysięcy na rękę, potem cały czas rosło i doszło do 10 tysięcy w czasie studiów - co pozwoliło mi na wynajmowanie fajnego apartamentu w krakowie - więc tam mieszkaliśmy z moją dziewczyną. Minął inżynier, magister i tak sobie mieszkaliśmy ona pracowała i ja pracowałem (w domu - zdalnie) - Moja firma (z USA) organizowała jakieś spotkanie i miałem się tam stawić - było to w Warszawie - więc wyjechałem na 4 dni. No na koniec okazało się, że nie trzeba siedzieć tyle i wróciłem wcześniej do domu - późnym wieczorem (tak wiem jak to brzmi). Wracam na mieszkanie, w pokojach cisza - no to pewnie stwierdziłem że się myje, wchodzę do naszej super przeszklonej łazienki z wielką deszczownicą - a ta przyklejona do szyby zapinana przez jakiegoś typa. Dalej nie będę pisał co było dalej - nie jesteśmy razem.
2. Mija już prawie 4 rok od kiedy jestem sam - tak naprawdę związek z nią mnie zepsuł, nie potrafię nawiązać nowych znajomości bo tylko gadałem z nią, nie wychodziłem na imprezy bo cały czas się z nią spotykałem, zero znajomych itp. Nie jestem jakiś brzydki albo coś, chodzę na siłownię, 186 cm wzrostu - więc to chyba o to nie chodzi. Raczej o moje nastawienie do ludzi.