Wpis z mikrobloga

@Luko: domyśl się dlaczego Cayenne tak leci na łeb na szyję z ceną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poza tym jak chcesz fajne auto to szukaj audi z EU z 3.0 tfsi. Koszta utrzymania jeszcze nie tak wysokie, odporne jednostki mocno podatne na tuning.
@Luko: nie z USA, tego jest masa i są to #!$%@? wozy.
O jakich problemach piszesz?
Te co miały 10 lat temu problemy to już od 9 lat ich nie mają xD
Wiesz, jeśli wada była znaczna to się ujawniła szybko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
poza tym, że z US są bite to różnią się jakością?


@Luko: sporo modeli jest produkowanych w Meksyku czy gdzieś tam indziej za oceanem i różnią się materiałami i jakością. Obejrzyj parę filmów Douga, tam widać fajnie np. różnice w plastikach.
benzynowe 2.8 FSI 220KM, 3.0TFSI i 4.2 V8

@Luko: zdecydowanie 3.0 TFSI. Uttrzymanie podobne do 2.8 FSI, a silnik elastyczniejszy od 4.2 no i potencjał pod mody jest niesamowity w tym motorze. Inne koło kompresora, program i witaj 400+
@Luko: potrafią się różnić wieloma rzeczami, zawieszenie czy układ jezdny.
Jak kolega @bidzej: pisze bywa tak, że są to całkowicie inne auta.
Generalnie USA czy Kanada to zawsze są grube rozbitki, często w ogóle po zalaniach, więc głównie z tego powodu nie polecam.