Skoro design już mają skopiowany na wszystkie modele to może w końcu skupią się na jakimś ciekawym silniku, bo od kilku lat już ciężko o coś, naprawdę solidnego i zrównoważonego, jak FR4T :) Nowy Kajdar: 1.3 160KM FAP :) Bardzo jestem ciekawy, jak wyglądają koszty serwisu po 100 tys. km.
@ksiak: eghem: - ponadprzeciętne wibracje, uszkodzenia poduszki hydraulicznej silnika - koło pasowe - cewki zapłonowe - koło DWUMASOWE - łańcuch pompy oleju - termostat i kilka innych pierdół o których nawet nie pamiętam.
O rzeczach typu wysrana pompa ABS nie wspominam. Auto 130k oryginalnego przebiegu.
@balker: F4RT i tak, jest to silnik udany. Konstrukcja sięga jeszcze 93r a turbinę dołożyli w 2003. Nic dziwnego, że w dwulatku mógł się sypać, jak pierwszy właściciel silnika nie docierał, tylko pałował a olej zmieniał jak mu serwis zalecił i na taki, jak mu ASO zalało.
Bardzo jestem ciekawy, jak wyglądają koszty serwisu po 100 tys. km.
@murgal: no to Cie musze zmartwić, bo albo przebieg był cofnięty o dobre 50, albo trafiłeś na samochód od typowego idioty, który katował auto niemiłosiernie. Dwumasa w F4RT nie pada po 130 tysiącach. Cewki, jak są Beru, lub NGK wytrzymują lekko 150.
@Zielony34: nie wiem, jeździ normalnie, prawo jazdy ma już ładnych pare lat i nigdy nie było takich jazd z samochodem, pierwsze megane, tam było jakieś 180km także bez fajerwerków.
@murgal: poza tym poduszka silnika, cewki zapłonowe i termostat to są akurat bzdury i rzeczy eksploatacyjne, czego się spodziewałeś? Myslisz, że w innych samochodach to nie pada?
nooo... może i tak, ale nie po 2 latach i 130k km.
@murgal: tak, zdecydowanie po 130 tysiącach może #!$%@?ć poduszkę, czy termostat, a wykończenie dwumasy świadczyłoby tylko o tym, że mama nie zawsze jeździła w warunkach miejskich, jak powinna...
@Zielony34: może, zawsze kupujemy nowe auta, i po około 2-3 latach sprzedajemy. To pierwszy taki przypadek. Z reguły auta dojeżdżają te 3 lata bez awarii ( toyota, honda, vw, nawet jakieś volvo się trafiło).
Tak wygląda Renault Clio V - co sądzicie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#samochody #motoryzacja #ciekawostki #renault
Nowy Kajdar: 1.3 160KM FAP :) Bardzo jestem ciekawy, jak wyglądają koszty serwisu po 100 tys. km.
Byłem posiadaczem 2 letniego FR4T, dramat jaki z tym autem przeżyłem do dzisiaj pamiętam.
@murgal a co z nim było nie tak?
- ponadprzeciętne wibracje, uszkodzenia poduszki hydraulicznej silnika
- koło pasowe
- cewki zapłonowe
- koło DWUMASOWE
- łańcuch pompy oleju
- termostat
i kilka innych pierdół o których nawet nie pamiętam.
O rzeczach typu wysrana pompa ABS nie wspominam. Auto 130k oryginalnego przebiegu.
@murgal: > FR4T
@balker: F4RT i tak, jest to silnik udany. Konstrukcja sięga jeszcze 93r a turbinę dołożyli w 2003. Nic dziwnego, że w dwulatku mógł się sypać, jak pierwszy właściciel silnika nie docierał, tylko pałował a olej zmieniał jak mu serwis zalecił i na taki, jak mu ASO zalało.
@balker: nie zapominaj, że 99% wykopków zarabia
@murgal: no to Cie musze zmartwić, bo albo przebieg był cofnięty o dobre 50, albo trafiłeś na samochód od typowego idioty, który katował auto niemiłosiernie. Dwumasa w F4RT nie pada po 130 tysiącach. Cewki, jak są Beru, lub NGK wytrzymują lekko 150.
@murgal: pytanie w jakich warunkach i jak mama sprzęgła używała w silniku z takim momentem obrotowym...?
@murgal: tak, zdecydowanie po 130 tysiącach może #!$%@?ć poduszkę, czy termostat, a wykończenie dwumasy świadczyłoby tylko o tym, że mama nie zawsze jeździła w warunkach miejskich, jak powinna...