Aktywne Wpisy
lady_katarina +1427
Test: ile na mirko zostało jeszcze ludzi, którzy nie są redpillami, blackpillami, nie nienawidzą wszystkich dookoła, nie są "prawakami", "lewakami", po prostu normalni ludzie, którzy przychodzą tutaj pośmiać się ze śmiesznych obrazków, wdać się w ciekawe, merytoryczne dyskusje, poczytać coś na tagach ze swoich zainteresowań itp.
Zapraszam do plusowania.
Zapraszam do plusowania.
Agresywna_Szyba +174
Wielkie, masywne, pewnie starsze niż połowa czytających to wykopków. Jeszcze z małą navi. Nawet nie pomyślałem żeby spytać czy to klienta, czy jakiś przyszły dawca części/auto na handel.
V12 w longu. 5.4l pojemności bez turbo, w czasach suvów i 1.0 ecoboostów. Niczym weteran drugiej wojny który dożył do czasu milenialsów.
W uk gatunek praktycznie wymarły. e38 widuje raz na parę tygodni/miesięcy. 750 widzę pierwszy raz. Na autotraderze nie ma ani jednego auta w tej wersji obecnie.
Piękne bydle.
#bmw #motoryzacja #samochody
Okej, ja wysiadam xD
@Iskaryota: i czy taki 1.0 ecoboost wykonany ze współczesnych materiałów, mających 140 koni z litra przejedzie pół miliona kilometrów? Całkowicie abstrahuję od tego czy ktokolwiek chciałby zrobić taki przebieg fiestą, ale dla starej 25 letniej landary to nie był wyczyn
@camaro98: może nie TSI, ale choćby 1.4T ecoFLEX jeszcze konstrukcji GM w Oplu jest całkiem fajnym silnikiem w kompaktach.
Tylko to 4 cylindry które mają już inną kulturę pracy niż trzycilindrowy karton po mleku.
Druga sprawa wynikająca z pojemności to prawie 250Nm, a nie 170 jak najbardziej wyżyłowanych w litrówkach. To robi różnicę
@Atreyu: Tak średnio z tym downsizingiem bo dzisiaj M760Li ma silnik 6.6 l twin-turbo V12 więc sporo większy.. i z dwoma turbinami.
Bo i obecna 7'emka ma w opcji 2.0 R4+elektryk, gdzie zawsze najmniejsza benzyna to było ~3l przy 6 cylindrach w
Bo firmy musza zmniejsza emisje na przekroju wszystkich swoich modeli zgodnie z prawem europejskim. To dlatego bmw kupilo mini ktore wpycha 3 cylindry do siebie, zeby na kazde sprzedane mini moc wyprodukowac v8. Innych koncernow na to nie stac, to i produkuja 2.0 maks (patrz volvo).
Druga sprawa to zywotnosc silnikow i postarzanie produktu - marki zarabiaja na czesciach i