Byłem dziś u mechanika. Na podjeździe pomiędzy częściowo zdekompletowanymi autami stało przedliftowe e38 750iL
Wielkie, masywne, pewnie starsze niż połowa czytających to wykopków. Jeszcze z małą navi. Nawet nie pomyślałem żeby spytać czy to klienta, czy jakiś przyszły dawca części/auto na handel.
V12 w longu. 5.4l pojemności bez turbo, w czasach suvów i 1.0 ecoboostów. Niczym weteran drugiej wojny który dożył do czasu milenialsów.
W uk gatunek praktycznie wymarły. e38 widuje raz na parę tygodni/miesięcy. 750 widzę pierwszy raz. Na autotraderze nie ma ani jednego auta w tej wersji obecnie.
@Atreyu: i taki 1.0 ecoboost w fieście lepiej się prowadzi, mniej pali, szybciej przyspiesza i generuje kilkukrotnie mniej CO2 do atmosfery, jest mniej awaryjne, cichsze dla otoczenia i zaparkujesz tym wszędzie xD
Zresztą kuhwa porównywanie luksusowej limuzyny do silników w miejskich pierdółkach xD
@Atreyu: jeździłem takim przez miesiąc. W stanie typowego gruza z gazem. Ale to był gruz z v12 (ʘ‿ʘ). Komfort nie do pobicia mimo że auto było jak pisałem gruzem
@Atreyu: To żeś #!$%@? sebuś. Zresztą sugerowanie, że dzisiaj nie ma PRAWDZIWYCH SILNIKÓW DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN XD patrz: Jeep Grand Cherokee Trackhawk z 6L HEMI xD.
@Iskaryota: XD ta lepiej się prowadzi i wygodniejsze XDD moja 29 letnia sierra jest wygodniejsza niż nowa fiesta i lepiej jeździ. To v12 jest nie do #!$%@? miałem taką przez miesiąc miała gaz wsadzony w stodole a jak wymieniałem olej to nie chciał wyjść tak stary był XD. Mimo tego silnik pracował idealnie, jedynym jego problemem jest chłodzenie ale wystarczy dbać o wentylatory i tyle. Ta szybciej przyspiesza XD 7 z
@camaro98: >moja 29 letnia sierra jest wygodniejsza niż nowa fiesta
Może jeszcze Warszawa jest wygodniejsza od Fiesty? Zresztą mówiłem o dokładności układu, nie jego wygodzie. Ja #!$%@? przecież ja tu cały czas mówię o małym miejskim pierdku który prowadzi się lepiej od wielkiej landary jeszcze w longu. Ale nie chcę mi się nawet więcej odpisywać na ten infantylny wywód 20 latka xD. Pozdro i z fartem. Szerokości
@camaro98: 1.0 ecoboost to jeden z lepszych silników małolitrażowych na rynku. Można nie lubić downsizingu, sam uważam, że takie silniki mają sens tylko w samochodach klasy A/B do 1000kg masy. Ale #!$%@? przytaczać za każdym razem "HURR TERAZ TO JAKIEŚ EKOBUSTY ROBIO, NIE TO CO TE 5 LYTRÓW V10" to kuźwa rak instant. Dzisiaj też są doyebane konstrukcje po kilka litrów wypluwające kilkaset koni od byle pierdnięcia. Świat idzie do przodu
@Atreyu: Nie ma, bo ludzie chcą co raz więcej koni i lepsze przyspieszenie od 0 do 100, a bez doładowania się nie obędzie. Można jeszcze bardziej iść w pojemność i tworzyć potwory po 6-8 litrów, ale to zwiększa masę i zaniża wyniki. Ot cała historia.
@Iskaryota: nie ma, bo unia, bo normy spalania, bo CO2.
Nie dlatego że ludzie chcą, chyba że mówisz za wszystkich "ludzi" ( ͡º͜ʖ͡º)
Oczywiście ludzie też chcą coraz lepszych parametrów - ale w tej klasie aut niekoniecznie chodzi o czas do setki. Przynajmniej w ponad dwutonowych limuzynach
Wielkie, masywne, pewnie starsze niż połowa czytających to wykopków. Jeszcze z małą navi. Nawet nie pomyślałem żeby spytać czy to klienta, czy jakiś przyszły dawca części/auto na handel.
V12 w longu. 5.4l pojemności bez turbo, w czasach suvów i 1.0 ecoboostów. Niczym weteran drugiej wojny który dożył do czasu milenialsów.
W uk gatunek praktycznie wymarły. e38 widuje raz na parę tygodni/miesięcy. 750 widzę pierwszy raz. Na autotraderze nie ma ani jednego auta w tej wersji obecnie.
Piękne bydle.
#bmw #motoryzacja #samochody
Komentarz usunięty przez autora
@piepsze: przecież to podstawowy silnik, bazowe wersje zawsze takie są.
750i miała ponad 320 koni i prawie 500Nm (jeszcze raz, w silniku N/A). Lokomotywa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@EvilSoul: sprzedać 750i to jak przegrać z rakiem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Zresztą kuhwa porównywanie luksusowej limuzyny do silników w miejskich pierdółkach xD
Komentarz usunięty przez autora
@Iskaryota: jak ktoś lubi takie auta to najlepiej sprawdzi się:
jeszcze mniej pali, można je dokładniej poprowadzić, przyspieszenie też może dostać niezłe i co najważniejsze nie generuje CO2
Może jeszcze Warszawa jest wygodniejsza od Fiesty? Zresztą mówiłem o dokładności układu, nie jego wygodzie. Ja #!$%@? przecież ja tu cały czas mówię o małym miejskim pierdku który prowadzi się lepiej od wielkiej landary jeszcze w longu. Ale nie chcę mi się nawet więcej odpisywać na ten infantylny wywód 20 latka xD. Pozdro i z fartem. Szerokości
@Iskaryota: wolnossących V12 chyba już nie ma. Nie wiem czy aston nie ma jeszcze jakiegoś w ofercie.
Zasadniczo downsizing to dość realna sprawa w całym przekroju rynku. Parę białych kruków tego nie zmienia.
Zresztą w takiej e38 nie chodzi o sam silnik, nawet jeżeli ktoś uważa że "1.0 ecoboost lepiej przyśpiesza od v12!" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Iskaryota: nie ma, bo unia, bo normy spalania, bo CO2.
Nie dlatego że ludzie chcą, chyba że mówisz za wszystkich "ludzi" ( ͡º ͜ʖ͡º)
Oczywiście ludzie też chcą coraz lepszych parametrów - ale w tej klasie aut niekoniecznie chodzi o czas do setki. Przynajmniej w ponad dwutonowych limuzynach