Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#przegryw #stulejacontent #feels #depresja #zalesie
tl;dr: Anon (a może i Anon...cio?) stoczył się całkowicie i jest na skraju załamania nerwowego

Witajcie. Chciałbym opisać wam to, co obecnie dzieje się ze mną, może będzie nieco przydługie, ale chciałbym o tym z wami porozmawiać.
Mam 22 lata, a moje dotychczasowe życie było dość... szare. Nie miałem nigdy dziewczyny, w czasach szkolnych byłem klasowym pośmiewiskiem, potem praca w fabryce za śmieszne pieniądze, aktualnie pracuję jako magazynier za niemal najniższą. Ale do rzeczy.

Od urodzenia mieszkam z rodzicami na wsi oddalonej od najbliższego miasta powiatowego (9k mieszkańców, wioska ok 50) i nigdy nie miałem tu rówieśników, a rodzice chuchali na mnie jak tylko się dało. Nie mogłem prawie wychodzić poza podwórko, nie mogłem robić nic, co nie było związane ze szkołą. ,,No bo jakie zainteresowania poza szkołą może mieć dziecko/nastolatek?"- mniej więcej taki pogląd miała moja matka. W czasach szkolnych, pomimo że większość rówieśników jechała po mnie jak chciała, to jednak miałem jednego kolegę. Niezbyt bliskiego, ot taki drugi przegryw jak ja, który utrzymywał ze mną jakieś tam stosunki bo z nim też nie chciał nikt rozmawiać. Jednak, gdy szkoła się skończyła, zostałem praktycznie bez żadnych znajomych. Dosłownie. Nie miałem do kogo napisać SMS, nie miałem do kogo zadzwonić, nie miałem z kim normalnie porozmawiać. Chcąc mieć jakieś swoje pieniądze od razu po szkole podjąłem pracę w fabryce. Pracowałem tam ciężko w brudzie, kurzu i zapyleniu wraz z menelami i Sebkami, którzy dosłownie znęcali się nade mną, a zarabiałem może nieco ponad 2k. W końcu rzuciłem tę pracę i zatrudniłem się na magazynie za najniższą, byleby tylko nie musieć stać w deszczu zimą na dworze przez kilkanaście godzin dziennie. Co prawda tu nadal pracują głównie Sebixy albo Janusze, ale chociaż jest mi ciepło.