Wpis z mikrobloga

Z racji update'u w sposobie konfiguracji CMake pod SFML i chęci podpięcia jakiejś libki od ECS o którym w światku Unity od jakiegoś czasu się sporo nadaje postarałem się przygotować tutorial jak to ogarnąć z użyciem Conana jako package managera: https://leinnan.github.io/blog/conan-adventuressfml-and-entt-in-c.html
Jeśli komuś zgodnie z tym poradnikiem udało się odpalić na Windowsie to proszę o info bo tylko linuxa zweryfikowałem.
#sfml #programowanie
Leinnan - Z racji update'u w sposobie konfiguracji CMake pod SFML i chęci podpięcia j...

źródło: comment_hkWPVxIXXSfkYddy77rvlK0G6w5SjMHp.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Leinnan: udało mi się przejść cały proces do końca, i wygląda na to, że działa.
Mam tylko pytanie dotyczące trybu, bo kiedy zamieniłem w build Release na Debug, to natychmiast dostałem siedemset błędów linkera. Czego mi brakuje?
Dodatkowo muszę jeszce pokombinować jak właściwie tego używać razem z VS tak żeby to miało ręce i nogi, ale przynajmniej działa, a to więcej, niż miałem wcześniej xD
Dzięki wielkie
  • Odpowiedz