Wpis z mikrobloga

@taktosiekonczy: Jak zapłonniki mi się przepalały (co jest częstą awarią i warto raz na jakiś czas odpiąć i sprawdzić wnętrze zapłonnika i luzy między nim, a ksenonem) to w 20 minut zajmował mi demontaż i montaż.
WAŻNE - jak myjecie samochód to uważajcie by nie czyścić pod ciśnieniem górnej części nadkoli. Woda lubi się przedostawać do środka, a zepsuty ksenon/przetwornica/ zapłonnik to k o s z t y.

Jak się o
  • Odpowiedz
@taktosiekonczy: ale dopisz, ze to xenon i robi się to raz na wiele lat, pewnie jeszcze miałeś oryginał więc blisko 10lat. Zwykłą żarówkę wymienia się bez rozbierania, ale co max rok.


@widmo82: dokładnie. Moja mazda ma już 8 lat i dalej na fabrycznych żarówkach, a ustawiona jest tak że nie da się jeździć bez świateł (odpalona ma zawsze światła). Jak przyjdzie wymienić to trudno ;P gorsze rzeczy musiałem w niej
  • Odpowiedz
@MichasQGP: jak MPS to wszystko jasne :) nie bez powodu są niewiele droższe od 2.0 :)


@widmo82: niewiele droższe są dlatego, że masa jest nawiezionego szrotu z zagranicy. Dobre sztuki (a jest ich kilka w całym kraju - serio) są już trochę droższe. Nie mniej, jak się komuś spieszy to sprzedać takiego MPSa pewnie jest dużo dużo trudniej niż 2.0, czy nawet 2.5. Koszty utrzymania i eksploatacji MPSa też są
  • Odpowiedz