Wpis z mikrobloga

Trzy opcje #wynajem #mieszkanie #wroclaw

1. Wynająć samemu kawalerkę o #!$%@? standardzie PRL 1500-1800 zł sam / mc
2. Znaleźć mieszkanie i znaleźć na grupach fb jednego współlokatora do mieszkania o normalnym standardzie 1200-1400 zł na głowe /mc
3. Znaleźć pokój, najczęściej z studentami 700-1000 zł na głowe /mc

Macie doświadczenie, może doradzicie ?

Zależy mi na spokoju od pon do pt. Weekend rządzi się swoimi prawami ; )
  • 15
@esbes: cześć, wynajmowałem kilka mieszkań mieszkając z przypadkowymi ludźmi (sam jestem studentem) - nadodrze - studenci, kamienna - studenci, krucza - 2 pracujące osoby. Ogólnie to polecam opcję 2 a chyba lepiej 3, szukając mieszkania gdzieś na południu lub zachodzie Wrocławia (całkiem dobry dojazd komunikacją miejską), zwłaszcza polecam szukać koło linii 31-32. Odpuść sobie okolice Pl. Grunwaldzkiego / Biskupina / Rynku. Od siebie polecam okolice tarnogaju, dużo sklepów, mieszkania powinny być
@kombizenon: aż takie złe masz doświadczenia ? Wybierając opcje drugą mogę wybrać się z potencjalnym współlokatorem / współlokatorką na piwo / kawę aby w ogóle dowiedzieć się cokolwiek o tej osobie. Wiem, że to za mało aczkolwiek podpisując umowę chciałbym aby była na mnie i na tą drugą osobę i tyle.
@esbes: jak masz trochę czasu i w #!$%@? cierpliwości to próbuj punkt 1, w tych widełkach jest wykonalne znaleźć spoko mieszkanko, samemu masz święty spokój i brak ryzyka czy współlokator okaże syfiarzem
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@esbes: mieszkałeś kiedykolwiek ze współlokatorami? Różnie bywa w tej kwestii, dla mnie np mieszkanie ze współlokatorami było w przedziale mordęga-znośnie, ale niektórzy sobie chwalą. Zastanów się jak bardzo towarzyski jesteś ( ͡° ͜ʖ ͡°)