Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@dejwit: w rtv euroo agd to mi tv na taki stelaz na kolkach wzieli, podlaczyli, sprawdzali czy dobrze dziala i wyswietla i dopiero wydali na chate ( ͡° ͜ʖ ͡°) takze chyba pominąłeś ważny krok przy zakupie tv ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@kamtag: @zagu: @kamtag: @PodwozieByloZle: jakby mi ktos w sklepie otworzyl karton kiedy ja tego nie chce (i z tego powodu nie trace zadnych swoich praw) to bym z-----l jakby mi choc jedna tasme przecial.
Przychodze do domu - odpalam - nie dziala - pakuje to gowno i zawoze do sklepu (skoro nie chcialem wczesnien sprawdzic to liczylem sie z ponowna wizyta w sklepie) -
  • Odpowiedz
@dejwit: jakiś czas temu zdechła mi matryca w laptopie. Też pojawiły się pasy, w ogóle nic nie wyświetlało. Różnica była taka, że laptop wtedy był używany już ponad rok. Zadzwoniłem do serwisu, za 24h przyjechał serwisant i wymienił mi matrycę. Bałem się, że stwierdzą właśnie uszkodzenie mechaniczne i tyle, w końcu laptop jest mobilny, codziennie z nim podróżuję. No, ale porządną firma to zrobili od ręki.

ArekJ - @dejwit: jakiś czas temu zdechła mi matryca w laptopie. Też pojawiły się pasy...

źródło: comment_AGVHagxsbhAFT7Ky2j7XcUKyEytrdlwz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@dejwit: jak będziesz oddawał na gwarancje to powiedz ze odczekałeś parę godzin po przyjeździe kuriera, bo jak jest ujemna podczas transportu, to niby należy odczekać do momentu aż telewizor będzie miał pokojową.
  • Odpowiedz
@dejwit Miesiąc temu miałem podobnie. W piątek wieczorem podłączyłem nowy TV, jakieś migotania matrycy, w sobotę z rana stałem pod drzwiami Media Expert z telewizorem czekając na otwarcie. Od ręki wymienili na działający.
  • Odpowiedz
@dejwit moja znajoma kupiła w sklepie i nawet na miejscu sprawdziła czy chodzi i wszystko było dobrze. W domu jednak matryca uwalona, ale jej wymienili na nowy bo podobno jeden gość wykładał do pudełka, a podobno muszą we dwóch.
  • Odpowiedz
@KornixPL: ostatnio w jednym z naszych serwerów zaczął co chwilę rozsypywać się RAID, jeden dysk się uszkodził. Wysłali nowy na podmianę bez problemu, nawet serwisanta nie wysyłali, żeby było szybciej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeszcze nie było nas przy tym serwerze to uwierzyli nam na słowo, bez tej ich procedury testowania.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ArekJ: ja kiedyś miałem Della i szczerze mówiąc był bardzo awaryjny, serwisant był 6 razy, po czym polecił mi wymianę sprzętu na nowy, co sam pomógł mi załatwić więc polecam serdecznie
  • Odpowiedz
@KornixPL: z tą awaryjnością to zależy jak się trafi... Z serwerem Della tylko jednym był ten problem, a mamy ich parę. Za to mój laptop już parę razy był naprawiany, a wspólnika ani razu.
W moim teraz przydałoby się obudowę wymienić, ale to już z gwarancji nie pójdzie bo jebnął o ziemię ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz