Wpis z mikrobloga

@rentonB: jak to po co? Jeśli mam suva, który waży sporo, i nie ma manualna którym mógł bym spokojnie zbijać biegami prędkość, oszczędzając przy tym hamulce, to chce wykorzystać do tego narzędzie które dał mi producent. A że nie miałem nigdy w automacie takiego rozwiązania to chciałem wiedzieć czy dobrze to rozumiem i czy nie rozpierdziele przez to skrzyni
@klark: nie wiem co masz na myśli pisząc że auto z USA, bo moje jest z polskiego salonu, chyba że chodzi o to że głównie na ten rynek było kierowane, to masz racje.
A pamiętasz do czego służy ten przycisk shift przy skrzyni? To jest do awaryjnego przełączania biegów w przypadku jej awarii? Bo nie widzę tego w instrukcji
@ImeNs tak, chodziło mi o to, że były projektowane na rynek USA i na Europę nie dawali mocniejszych hamowlcow. To jest włącznik o/d czyli 4 biegu. Jak go wcisniesz to zapali się kontrolka i auto nie będzie wrzucało 4 biegu.