Wpis z mikrobloga

@rentonB: jak to po co? Jeśli mam suva, który waży sporo, i nie ma manualna którym mógł bym spokojnie zbijać biegami prędkość, oszczędzając przy tym hamulce, to chce wykorzystać do tego narzędzie które dał mi producent. A że nie miałem nigdy w automacie takiego rozwiązania to chciałem wiedzieć czy dobrze to rozumiem i czy nie rozpierdziele przez to skrzyni
  • Odpowiedz
@rentonB: dlatego właśnie pytam, bo może ktoś ma większe z tym doświadczenie i wie, że tak to działa ale też i zmniejsza żywotność skrzyni. Jak tak jest, to będę dalej hamował tylko hamulcami.

@kapslusz: staruszek juz, bo 2002r
  • Odpowiedz
  • 2
@ImeNs miałem takiego lexa, bez sensu mieszać drazkiem, silnikiem hamuje to auto dosyć mocno. Hamulców bardzo nie oszczędzisz, bo jak to auto z tamtych czasów i z rynku USA hamulce ma słabe.
  • Odpowiedz
@klark: nie wiem co masz na myśli pisząc że auto z USA, bo moje jest z polskiego salonu, chyba że chodzi o to że głównie na ten rynek było kierowane, to masz racje.
A pamiętasz do czego służy ten przycisk shift przy skrzyni? To jest do awaryjnego przełączania biegów w przypadku jej awarii? Bo nie widzę tego w instrukcji
  • Odpowiedz
  • 1
@ImeNs tak, chodziło mi o to, że były projektowane na rynek USA i na Europę nie dawali mocniejszych hamowlcow. To jest włącznik o/d czyli 4 biegu. Jak go wcisniesz to zapali się kontrolka i auto nie będzie wrzucało 4 biegu.
  • Odpowiedz