Wpis z mikrobloga

@Dej_mi: kolega chciał skrzypce bądź gitarę do NAUKI. Najlepiej niech kupi sobie polskim rozumowaniem sprzęt za 1000 i za 2 tygodnie go zostawi bo się znudzi. A ze sprzedażą instrumentów nie jest tak łatwo. I nie przesadzajmy z tym bo słyszałem na żywo skrzypce za 220 złotych i nie było biedy. Co więcej sam przez jakiś czas grałem na gitarze za 160 złotych i tez biedy nie było ( ͡°
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Devrosky: tak ale trzeba trafić na dobry egzemplarz
Jak masz okazję przegrać instrument to kupuj nawet za 100zl
Ale przez internet niech laik nie kupuje tego i lepiej ton podsyłaj gotowe aukcje bo tak to możemy gadać
Nie za 1000zl ale za 500zl to można już w ciemno nowe gitary klasyczne brać od znanych firm
Nie napisałeś nawet czy szukasz elektryka czy akustyka to jakiej odpowiedzi oczekujesz ¯\_(ツ)_/¯
@jazmojegopokoju: w skrzypce najtańsze nie idź. Nie znam się, powtarzam tylko co mówią profesorowie w szkole muzycznej. Do nauki nie powinno się używać skrzypiec za 200. Moja córka akurat do nauki ma wypożyczone ze szkoły, ale jak nie masz takiej możliwości, to są wypożyczalnie poza szkolne. Tam są lutnicze skrzypce za 60 za miesiąc, są też tańsze, chińskie ale sprawdzone i z dobrymi strunami.
@Dej_mi: mogę mu podesłać aukcje. Niech tylko powie czy chce 1/4 czy 1/8, co do gitary niech tez więcej napisze to mogę pomóc. Przecież to proste ze pierwsze co gość będzie uczył się chwytów, a w życiu widziałem i słyszałem już o takich artystach którzy zbierali na coś przez rok a potem doszli do wniosku ze nie umieją, nie chcą, nie mają czasu i tyle. Napisałem co uważam na temat instrumentów
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Devrosky: instrument do nauki nie powinien do niej zniechęcać. Jak kupisz dobrą używkę to sprzedasz i nie wiele stracisz
Nie sprzedawałem żadnej gitary dłużej niż 2 miesiące
A sprzedałem EB-0 basowkę za 500zł i squiera bulleta za 350zł i uwierz mi jest popyt na używane gitary w cenie 600-1000zl