Wpis z mikrobloga

Panowie, jeżdżę od ponad roku e46 2.8 w automacie z lpg, od zawsze marzyło mi się e38 i walczę ze sobą i pytaniem,
czy sprzedawać trójkę i pakować się w siódemkę?
z jednej strony wpakowałem już trochę w 328, m.in regeneracja konweretera skrzyni, wymiana chłodnicy ze zbiorniczkiem wyrównawczym, tarcze klocki przód
boję się, że jak kupię 728, (bo tylko takiej będę szukał, znam już silnik, boję się V8) to będę miał tylko kolejne koszta,
jak myślicie? zostać przy pewnym e46 czy polować na e38?
#e46 #e38 #e39 #bmw
  • 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zuniek231: 740i nie jest dużo droższe w utrzymaniu od 728i. Tak naprawdę V8 najgorsze to vanosy, ale to nie jest jakoś problem nie do przeskoczenia (zawsze możesz znaleźć wersję bez TU). Mimo wszystko przeskok z e46 będzie ogromny i bardzo Cię zaboli jak bardzo to auto będzie staleo w miejscu. Mimo wszystko jak już brać to tylko 735i/740i minimum.

Sam mam 540i e39 i koszta nie są masakryczne.
@sorek: a masz 540i w gazie? :D bo ja chcę tylko LPG, a 2.8 do LPG jest najlepsze.
@Sperrdifferential: no właśnie chyba jeszcze nie wpakowałem tak dużo więc to może być dobry moment na zmianę :P
@Reynald: 500-600 zł to nie są małe pieniądze, co w takim razie zaliczasz przez wpakowanie kasy w samochód? remont silnika? xd
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zuniek231: pewno, mam też 530i. V8 świetnie znoszą gaz ( ͡ ͜ʖ ͡)

Jak masz pytania to wal, jak liczysz się z kosztami to szukaj wersji bez vanosow. 735i powinno Ci się udać taniej znaleźć.
@zuniek231: 500-600zł to są małe pieniądze. Załóż opcje podobną do mnie w tym roku (e46 2.5l here):
Stwierdziłem że zrobie sobie remont vanosa za 1200zł. Zrobiłem, samochód odzyskał moc i nagle stwierdziłem że sprzęgo kończy żywot- wymienię. Rozebrałem skrzynie, okazało się że dwumas też by wypadało zmienić. Więc kolejne 2200zł.
W tym momencie w ciągu 2tygodni wpakowałem 3400zł, chociaż samochód jeździł i można powiedzieć że był sprawny. W stare e46.