Aktywne Wpisy
![m4rio](https://wykop.pl/cdn/c0834752/9436070e7693ea5a9af9fb56c88e67be666cabae79aa30f1efbc18ce23f99616,q60.png)
m4rio +96
To że wykop wspiera te androidowe emotki to największy downgrade XXIw.
![Helonzy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/de91faac2f792a44db8dbc13b443f6e1af70857385d4b3e7a1d30cbd0e75dcc8,q60.png)
Helonzy +329
Zrobiłem ostatnio 1000 km samochodem i tylko jeden kierowca zamrugał światłami siedząc mi na dupie - zgadnijcie jakiej marki był gruz/samochód ;)
![Helonzy - Zrobiłem ostatnio 1000 km samochodem i tylko jeden kierowca zamrugał światł...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/207a1801c7dd4a86342b2de55342df1ff0fb810c731736b1958346f15e02808c,w150.jpg?author=Helonzy&auth=f555fdf0c5a680c77093be0dacf11725)
źródło: kierowcy-bmw-gdy-wlecze-sie-przed-nimi-wahadlowiec-26000-km-h-mruga-dlugimi
Pobierz
Na załączonym filmiku w obiecanym 4K @ 60 FPS możecie zauważyć przede wszystkim działający HUD - paski życia i spowolnienia czasu, licznik czasu rundy i strzałów, suwak wyciągarki do liny (po lewej) i przycisk do spowolnienia czasu (po prawej). Do tego zapowiadany ray casting, widoczny w dalszej części filmiku. Doszło też kilka ogólnych szlifów, pierwsze optymalizacje.
Co więcej, muszę w końcu ruszyć szerzej z social media. Choć pozakładałem już profile na wszystkich popularnych serwisach, wciąż zastanawiam się nad dobrym logo i formą postowania. Jak chcecie mi pomóc, to zapraszam na mojego małego discorda - tam na pewno będzie dużo więcej screenshotów, a ja w końcu nie będę musiał spamować znajomym na messengerze :D. Na kanale szczególnie przyda się konstruktywna krytyka!
Swoją drogą, to już szósty miesiąc prac! Dzięki wszystkim którzy plusowali i komentowali do tej pory i szczęśliwego Nowego Roku!
Tag do obserwowania: #visherdev
Pozwolę sobie: #gry
Standardowo: #gamedev #libgdx
Niezależnie od tego gratuluję doprowadzenia projektu do tego etapu - wygląda fajnie i chętnie
Szczególnie można namachać się przy stukaniu w różne miejsca ekranu, nie wiem tylko, czy to wszystkim podejdzie (niektórzy wolą gry, gdzie trzeba tylko rytmicznie stukać w jedno miejsce ekranu).
Postaram się też zrobić inną mapę. Dzięki za odpowiedź :)