Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dziewczyna mnie do siebie nie zaprasza

Tak wpis zatytułowałem, bo o tym głównie będzie, ale poruszę też inne problemy w moim związku. Obawiam się, że są to problemy dostrzegane tylko przeze mnie, albo tylko mnie "bolą". Chciałbym, żeby ktoś na to spojrzał subiektywnym okiem i doradził cóż począć w takiej sytuacji. No to zaczynajmy, w punktach, ale najpierw:

Ja- 20lvl, różowa 19.

1. Nie zaprasza mnie do siebie.

Jestem z nią już ponad 9 miesięcy. Znamy się z 1.5 roku. Przez ten czas byłem u niej może z 5 razy. Oboje mieszkamy z rodzicami, ja studiuję, ona jeszcze się uczy w technikum. Ja mieszkam w domku jednorodzinnym, a ona z rodzicami w dwupokojowym mieszkaniu, może z 60m2. Najpierw chodziliśmy do mnie, i chyba dopiero po dwóch miesiącach zaprosiła mnie do siebie. Nie żyje biednie, ma w mieszkaniu czysto, schludnie. Jej mama mnie lubi, nawet powiedziała, żebym wpadał częściej, zawsze coś przygotuje do jedzonka. Ogólnie bardzo fajna kobitka, raczej nie ma opcji, że mnie nie lubi czy nie przepada za mną. Z początku nie miałem problemu z tym, że to ona przychodzi do mnie. Jak było ciepło to wiadomo- jeździliśmy nad wodę, wychodziliśmy na spacery, na lody, ale odkąd zaczęło się robić zimno to wychodzimy raz w miesiącu na jakąś pizze czy kino. A, no i dodam, że te 5 razy (no może z 8 max) jak u niej byłem to może w dwóch przypadkach zaprosiła mnie sama z siebie. W innych przypadkach mówiłem, żeby tym razem iść do niej bo akurat będę na mieście, albo coś innego- z reguły się zgadzała. Raz też wracałem po kilku piwkach z miasta. Autobus miałem za kilka godzin, więc jej to napisałem w nadziei, że mnie przenocuje (z pętli autobusowej do niej to 15 minut drogi). Powiedziała, że mam przyjść do niej to mi wezwie taksówkę. Taksówka na moje zadupie to 60zł. Zwyczajnie mnie nie stać na taką przyjemność. Nie wiedząc co robić wyłączyłem telefon tłumacząc się później, że bateria mi padła. Echh, jak mi było wtedy smutno... Od dłuższego c