Niedawno klient kupił od nas przedmiot z odbiorem osobistym. 7 minut od zakupu został poinformowany, że towar jest gotowy do obioru. Następnego dnia przyjechał, wszystko ok, spoko, pojechał. Wczoraj dostajemy od niego komentarz co prawda pozytywny, ale z 4 gwiazdkami (na 5 możliwych), uwaga... za Czas wysyłki.
Napisaliśmy do Allegro, po czym nam odpisali, że przecież miał pełne prawo taką ocenę wystawić (╯°□°)╯︵┻━┻
@Profiled_pl: Niestety klientów trzeba trochę wychowywać. My podobnych przypadkach dzwonimy uprzejmie i pytamy co było powodem takiej oceny, abyśmy mogli to naprawić przy kolejnych zamówieniach. Najczęściej klient zaczyna się jąkać i przeprasza, że to pomyłka. Może taki klient następnym razem bardziej się zastanowi nad oceną. :)
@Profiled_pl: niestety ten system jest średnio sprawiedliwy. Moi rodzice sprzedają książki na allegro i czasami coś się zepsuje z cennikami i za każdą książkę nalicza osobno wysyłkę. Oczywiście zwracają różnicę ale klienci czasami i tak dadza koszt wysyłki 1* ( ͡°ʖ̯͡°) i zegnaj super sprzedawco
To właśnie mam na myśli. System ocen na wielu serwisach jest wypaczony w #!$%@?, bo taki @profiled_pl płacze bo JEDNĄ 4/5 dostał. Jak wszyscy sprzedawcy/usługodawcy mają 4,5/5 lub więcej to komuś się coś pomyliło. Normalnie jak recenzje gier w starym top
@allegro_pl: Oczywiście, jego odpowiedź była następująca: Nigdy nie wystawiam 5 gwiazdek, bo ZAWSZE MOŻE BYĆ LEPIEJ. Tylko w tym przypadku jak może być lepiej?
@graf_zero: Hola hola, nie płaczemy z powodu dostania takiej oceny, ale z ogólnej sytuacji, w jakiej została ta ocena wystawiona przy odbiorze osobistym. Nie sądzisz, że coś tutaj jest nie tak?
Hola hola, nie płaczemy z powodu dostania takiej oceny, ale z ogólnej sytuacji, w jakiej została ta ocena wystawiona przy odbiorze osobistym. Nie sądzisz, że coś tutaj jest nie tak?
@Profiled_pl: No przecież napisałem - za daleko miał :D
Ja bym to w kategorii humorystycznych traktował. A ta jedna 4/5 tylko uwiarygodni wasze dobre oceny.
@Profiled_pl: bądź ostrożny, ostatnio usunęli komentarz a klient ponownie wystawił jeszcze gorszy i tego już nie chcieli usunąć. Ciesz się tym co masz ( ͡°͜ʖ͡°)
@Profiled_pl: Następnym razem zróbcie automat, który przy zaznaczeniu 'odbioru osobistego', będzie od razu wysyłał maila, że gotowe do odbioru. Nie musicie dziękować.
Niedawno klient kupił od nas przedmiot z odbiorem osobistym. 7 minut od zakupu został poinformowany, że towar jest gotowy do obioru. Następnego dnia przyjechał, wszystko ok, spoko, pojechał. Wczoraj dostajemy od niego komentarz co prawda pozytywny, ale z 4 gwiazdkami (na 5 możliwych), uwaga... za Czas wysyłki.
Napisaliśmy do Allegro, po czym nam odpisali, że przecież miał pełne prawo taką ocenę wystawić (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ręce opadają.
@Profiled_pl: czyli motywuje Was do szybszej pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Profiled_pl: serio?
Po prostu miał daleko do was. Jakbyście byli bliżej jego domu byłoby 5.
A swoją drogą, oceny internetowe są głupie. Bo wszystko poniżej 4/5 jest traktowane jako slabe
źródło: comment_01crThm3KS678ESRbLwqzG3eJa6D110f.jpg
PobierzDodawajcie sobie w opisach
@graf_zero: niekoniecznie- dla mnie bardziej wartościowe są oceny ze środka skali, niż typowe
albo inne
bez szczegółów co było ok, albo do dupy.
@tellet:
To właśnie mam na myśli. System ocen na wielu serwisach jest wypaczony w #!$%@?, bo taki @profiled_pl płacze bo JEDNĄ 4/5 dostał.
Jak wszyscy sprzedawcy/usługodawcy mają 4,5/5 lub więcej to komuś się coś pomyliło. Normalnie jak recenzje gier w starym top
@graf_zero: Hola hola, nie płaczemy z powodu dostania takiej oceny, ale z ogólnej sytuacji, w jakiej została ta ocena wystawiona przy odbiorze osobistym. Nie sądzisz, że coś tutaj jest nie tak?
@Profiled_pl: No przecież napisałem - za daleko miał :D
Ja bym to w kategorii humorystycznych traktował. A ta jedna 4/5 tylko uwiarygodni wasze dobre oceny.
@bajceps: bo nie zapłaciłeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)