Wpis z mikrobloga

Co się stało z obsługą klienta Logitech? Moja G305 skrzypi jak stare drzwi po dotknięciu lewej strony, plastiki wyginają się jak drzewa na wietrze... da się to poprawić na chwilę przez ściskanie myszy z każdej strony ale pomaga to na kilka minut.

Odsyłam więc do Fixit, 8 lat temu miałem z nimi do czynienia, po 7 dniach wysłali mi nową mysz. No ale po przeczytaniu trochę o tym jak serwis działa dziś nie napawało mnie optymizmem. No to co... na początku nie wiedzieli nawet gdzie mysz ma schowek na odbiornik więc powiedzieli mi że go nie wysłałem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Za dwa dni już "naprawiona" - kolejny red flag.

Mysz wróciła, technik po prostu ją sobie w rękach ponaciskał - to samo o czym mówiłem na górze, mysz po chwili znów zaczęła skrzypieć. No więc kontakt z Logitech, proszę o pomoc serwisu w Holandii, proszą o papiery, info i takie tam, potem cisza. Więc pytam się czy coś się dzieje w sprawie, po 3 dniach odpowiedź że sprawa czeka na akceptację :) I tak już 8-9 dni. Dziś też cisza, jutro dzwonię do Polskiego oddziału.

Kiedyś taki dobry support, co się stało?

#logitech #gry #heheszki #polska #swiat #truestory #coolstory #technologia
  • 6
@Shiede: Tam też mają kompletnie w dupalu klienta, potrafią tylko dla Ciebie założyć ticket, ludzie się skarżą że nie ma kontaktu z supportem. Pierwszy raz spotykam się z taką niekompetencją. A sprzętu różnych marek miałem dużo.