Wpis z mikrobloga

Najlepsze auta dla początkujących

W tym wpisie wrzucamy ciekawe furmanki dla świeżaków wraz z kilkoma słowami opinii.
Ja zaczynam:

OPEL VECTRA B

+ Tanie koszty eksploatacji
+ W środku całkiem sporo miejsca
+ Małolaty idzie wyrywać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- Staruszek, ciężko znaleźć nie zardzewiałego

#samochody #motoryzacja
Brisign - Najlepsze auta dla początkujących

W tym wpisie wrzucamy ciekawe furmanki...

źródło: comment_504d0mAzgHWDm0UWVVNj8DykIiV4ovsQ.jpg

Pobierz
  • 123
@Shatter: zależy który. Skrzynie też padają w nim, ale ogólnie jeździłem takim na gazie co miał prawie pół bańki i silnik nie chciał się poddać. 1.8 turbo tez dobry. Ja mam jako drugie auto 1.9 TDI, silnik ATD 101 koni, od nowości, żal mi było go sprzedawać bo warte to może z 5k PLN a nic się w nim nie dzieje przy silniku, oryginalnie 260k km przebiegu.
@CinuLNS: MATIZ

+Ma to coś
+Jak się nie katuje,nic nie pali
+Proste i tanie naprawy,można się mechaniki nauczyć.Rzadko jest okazja bo niewiele jest do psucia
+Na mrozie zawsze odpali
+Cztery drzwi,sporo jak na te klasę miejsca z tyłu.Do wersji van wchodzi pralka - sprawdzałem
+Wszędzie parkowalny,małe kółka powodują że nawet bez wspomagania nie jest to bardzo trudne
+Nie ukradną
+Osiągalne LPG i klima
+Nie ma na rynku egzemplarzy bitych.Tego się nie
@Brisign ode mnie również leci Audi A3 8L (picrel moje byłe ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
+ silnik 1.8T lub 1.9TDI (wszystko inne nie jedzie, zwłaszcza 1.6, które #!$%@? olej i trzeba wyłączać klimę przed wyprzedzaniem)
+ dobre wyposażenie standardowe, w poliftach np. klimatronik czy el. szyby i lusterka
+ dobra blacha (swoje wady ma, ale ruda jej nie zżera)
+ duży potencjał do tuningu mechanicznego, zarówno 1.8T
radziuxd - @Brisign ode mnie również leci Audi A3 8L (picrel moje byłe ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
...

źródło: comment_Y2AsX4pazQ4Or9HJKUL8jnBH4fqci9kr.jpg

Pobierz
@Nebuchadnezzar ehh, jestem stary. Dla każdego, który pamięta wprowadze ie Stilo do produkcji jest to jasne. Fiat zdecydował się wrzucić wszystkie możliwe bajery w standardzie. Tym samym, samochod był strasznie drogi. Był droższy od astry, golfa, Leona itd. Do tego te wszystkie gadżety wariowaly od samego początku. Dodatkowo wersja 5d była strasznym dziadkowozem, a kombi weszło później. Tym samym ludzie nie chcieli drogiego kompakta od marnie postrzeganej firmy za kupę kasy, który
@Saute tak pytałem, bo rodzice mieli przedlifta. W 1996 kupili nowego, pamiętam że renault dawało wtedy chyba 6 czy 7 lat gwarancji na blache, auto było garażowane ale idealnie po tym ostatnim roku gwarancji zaczęło go żreć. Na koniec musiał być złom, nie można było tego nikomu sprzedać, w podłużnicach dziury, że dłoń wchodziła cała i jeszcze był luz ( _)
@Brisign: Honda Accord VI 1.8/2.0 VTEC
+ przestronny i wygodny
+ praktyczność (na tygodniowy wyjazd z ekipą można się zapakować bez większych problemów)
+ przyjemnie się prowadzi (wygodna pozycja za kierownicą, przyjemny skok lewarka dźwigni zmiany biegów, bardziej niż poprawna reakcja na pedał gazu)
+ bardzo wdzięczny, dynamiczny i trwały silnik...
- ...jeśli się o niego dba (filtry i płyny na czas, regulacja luzów w zaworach), bo inaczej będzie brał olej
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pszesmiewca: dodałbym z plusów
+ dużo miejsca, szczególnie po złożeniu tylnej kanapy
+ mało elektroniki do zepsucia i w ogóle części do zepsucia
+ duże możliwości odpicowania
+ większość rzeczy można wymienić samemu, wystarczy nie być anty technicznym,
+ idoto odporna guma wokół auta (ratuje dupsko przy ciasnym manewrowaniu czy jakimś przypadkowym dotyku słupka, murka czy czegoś innego. Mnie osobiście kilkakrotnie uratowała od tłumaczenia się co ja #!$%@? narobiłem xD).

Ludzie