Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hejka, ostatnimi czasy nie dzieję się ze mną dobrze. Prowadzę dosyć aktywne sportowo życie. Na siłowni ćwiczę już 5 rok - nie mam raczej super wyników bo bardziej zależało mi na byciu szczupłym i sprawnym. Codziennie jak pogoda pozwala jeźdżę na uczelnie rowerem - sumarycznie od liceum jakoś 7 lat. Od 8 miesięcy stwierdziłem, że fajnie byłoby zrobić jakąś lepszą formę skoro już tyle ćwiczę i zacząłem sobie masować. Jem około 4k kcal i zbytnio nie przejmuję się jakością jedzenia. Zdecydowałem się odpocząć od zdrowych omletów jakiś soków, czy gotowanych na parze potraw. Studiuję teraz drugi rok magisterki i równocześnie pracuję w projekcie badawczym na mojej uczelni. Nie mam zbytnio czasu gotować sobie wszystkiego dzień wcześniej, więc po prostu jem trochę więcej na śniadanie (150 g płatków, mleko, owoce plus jakieś tosty z serkami) plus czasami zjem coś na lunch (chciałbym sobie odłożyć trochę pieniędzy zwłaszcza, że to moja pierwsza poważna praca i trochę szkoda mi wydawać 20 złotych codziennie na obiad). Generalnie główne posiłki jem wieczorami po siłowni i rowerze jak wrócę do domu.