Wpis z mikrobloga

Gdy Mikole widzą Pendolino - "Hur dur na hooj przepłacone włoskie gaawnoo, my mamy lepsze, bo Polskie pociągi"*;
Gdy Mikole widzą Pese Dart - "Hur dur na hooj te tramwaje, to nie prawdziwe pociągi";
Gdy Mikole widzą skład wagonowy z EU44 - " Hudr dur na hooj ten niemiecki kapitał";
Gdy Mikole widzą skład wagonowy z SU160 - "Hur durrr na hooj te nowoczesne lokomotywy, za dużo elektroniki i wszystko nie działa, kiedyś to były lokomowtywy";
Gdy Mikole widzą skład wagonowy na EP07/EP08/EP09 - "Tylko gagar z bipom";
Gdy Mikole widzą EN57 (najlepiej te z pierwszych lat produkcji, bez modernizacji) - "Potęga PRLu, kiedyś to Polacy potrafili budować pociągi, teraz już nie budują, bo wszystko rozkradli niemcy";
Gdy Mikole widzą Parowóz - "Cud techniki, najlepsze pociągi na świecie, powinniśmy budować tylko parowozy i jeździć parowozami, a jeśli się nie zgadzasz z tym to parowozem zawiezimy ciebie do obozu śmierc i tam ciebie zabijemy, bo nasze zdanie jest najprawdziwsze".

Takie podsumowanie z przymrużeniem oka kiedy poczyta się teksty, komentarze oraz opinii mikoli xD.

* Zawsze mnie śmieszą teksty odnośnie Pendolino - sam pociąg jest najlepszy w całej flocie IC. Jedyny pociąg z certyfikacją do podróży z maksymalną prędkością 250 km/h, kiedy Newagi i PESY są w stanie wyprodukować pociągi które mogą jechać maks 160 km/h. To, że Pendolino nie jest w stanie wykorzystać w pełni swojego potencjału to należy winić PLKe.

#takaprawda #kolej #pociagi #heheszki
  • 12
@Bratkello PLK z roku na rok ładuje potężne pieniądze w tory i to się wszystko poprawia. A Pendolino... Gdyby nie kupować, to nie byłoby impulsu do modernizacji infrastruktury powyżej 160 km/h. Ciekawe też, co będzie, gdy trzeba będzie rozłożyć na części każdy z pociągów w ramach naprawy rewizyjnej i go zmodernizować
@Bratkello: W PL mamu dużo miejsc, w których pociągi nigdy nie osiągnęłyby nawet 160km z powodu ciasnych łuków, dużego ruchu, wielu rozjazdów i podjazdów pod górkę. Tym bardziej, że do jazdy pow 130km/h potrzebych jest dwóch mechaników.
@Bratkello: Taka prawda. Jak nie #!$%@? z kibla, siedzenia są całe i wygodne, jest cicho i czysto to nie ma tego mitycznego "klimatu" i "duszy" i taki fan pociągów nie czuje się komfortowo.
@Bratkello:
Mój stary to fanatyk kolei. Pół mieszkania #!$%@? makietą najgorsze. Średnio raz w miesiącu ktoś wdepnie w leżący na ziemi rozjazd krzyżowy podwójny albo manewrową tarczę karzełkową i trzeba wyciągać w szpitalu kolejowym, bo mają zadziory. W swoim 20 letnim życiu już z 10 razy byłem na takim zabiegu. Tydzień temu poszedłem na jakieś losowe badania to baba z recepcji jak mnie tylko zobaczyła to od razu kazała buta ściągać
@Bratkello Nie każdy mikol to gimbus.

*****

I co z tego że najlepszy jak:
- odbudowa jednostki po spotkaniu z TIRem nie będzie pokryta kasą ubezpueczyciela nawet w połowie tylko kasą ...
- Żarty i podejżewam że Impulsy też, nie mają homologacji na więej niż 160, ale na 200 mogły by mieć tylko zamówienie było na 160, a homologacja na 200 jest o wiele droższa
- jak dla mnie PKP IC to