Aktywne Wpisy
Panas +129
Taka ciekawostka, wewnętrzny głos który słyszymy w głowie posiada tylko 30-50% ludzi. Nie piszę o żadnej chorobie psychicznej, a o narratorze np. wstaję rano "burwa ale mi się nie chce". Słyszę ten głos teraz gdy robię ten wpis i pewnie ty go czytając.
50-70% ludzi to NPC
50-70% ludzi to NPC
rozowyslonikx +10
Takie coś upolowałem sobie dzisiaj na Morele :)
https://www.morele.net/kieszen-fantec-qb-35rfeu3-1527-737421/
Cena chyba dobra (około 30 CBL) :P Co o tym sądzicie?
"Dzień dobry!
Twoje zamówienie 64xxxxx zostało zatwierdzone.
Zamówienie zostanie wysłane w dniu: 2018-12-05 za pośrednictwem S-Paczkomaty - KARTA PŁATNICZA/EPRZELEW i powinno zostać doręczone do Ciebie 2018-12-07."
Także jak widzisz już mam punkt 4:
4. Jeżeli Sprzedawca przyjmuje zamówienie Klienta, przesyła mu informację drogą elektroniczną o zatwierdzeniu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania takiego oświadczenia przez Klienta pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa sprzedaży na
o.O to mni zaskoczyłeś - pozytywnie. Niezły burdel tam mają skoro zatwierdzili :)
W tym momencie możesz im wysłać ich wpis z regulaminu, i poprosić o zrealizowanie zawartej umowy. Będą się wykręcać, że dostawca nie ma etc - napisz, że w takim razie za jaki czas będą w stanie zrealizować zawartą umowę...a jak napiszą, że nie są w stanie - prosisz o wysłanie zamiennika/sprzętu o niezgorszych parametrach.
Skończy się ich
"Dzień dobry,
A czy zgodnie z Waszym regulaminem zamówienie nie zostało już potwierdzone w poprzednim mailu?
Treść maila przesyłam poniżej:
"----- Przekazana wiadomość -----
Od: "Morele.net"
Do: "xxxxx"
Wysłane: poniedziałek, 26 listopad 2018 11:53:13
Temat: Zamówienie zatwierdzone (64xxxxx)
Dzień dobry!
Twoje zamówienie 64xxxxx zostało zatwierdzone.
Zamówienie zostanie wysłane w dniu: 2018-12-05 za pośrednictwem S-Paczkomaty - KARTA PŁATNICZA/EPRZELEW i
I bardzo dobrze - nie odpuszczaj, daj znać co odpiszą :)
Na chwilę obecną sprawa sobie dalej wisi w @morele_net
Żaden z pracowników infolinii nie potrafi mi powiedzieć nic więcej niż tylko to, co już wyżej napisałem. Pan Oskar z infolinii nawet nie pofatygował się wysłać potwierdzenia przekazania sprawy wyżej. Mają na to wyje&@#$. Dziś puściłem maila na biuroodr@morele.net z ponagleniem co dalej.
Wątpię aby @morele_net miało jaja i odpisało w ogóle. Idę o zakład, że odpiszą, że nie mamy pańskiego
No i sprawa znalazła swój finał. Powołali się na wadę oświadczenia woli (przysłali poleconym!), że cena na stronie była ponad piętnastokrotnie niższa niż rynkowa i cześć. Kasa jeszcze nie zwrócona ale korektę faktury przysłali. Także taki mamy finał.
ciekawe co by na to rzecznik powiedział...
i ciekawy artykuł https://naratunekkreatywnym.pl/bledna-cena-w-sklepie-internetowym/ i komentarz
w sądzie taka linia obrony może mieć małe szanse powodzenia, ze względu na domniemanie profesjonalizmu przedsiębiorcy. Jest troche orzeczeń w tej sprawie, więc nie byłbym takim hurraoptymistą że złożenia oświadczenia o błędzie załatwia nam problem.
ja też stwierdzam - NIGDY WIĘCEJ MORELE.