Wpis z mikrobloga

@ZippyTobi:

Szanowny Panie,

w systemie składania zamówień w sklepie internetowym morele.net pojawił się błąd, którego wynikiem było nieprawidłowe naliczanie ceny przy danym produkcie. Z uwagi na powstałą sytuację, złożone przez Pana zamówienie nie może zostać potwierdzone i zrealizowane.

Pragniemy przeprosić za problemy i zapewnić, że problem został już rozwiązany i dołożymy wszelkich starań aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
@uhu8: Ja dostałem inną propozycję, ale ani słowa czy mam dopłacać.

Szanowny Kliencie,
kontaktuję się w sprawie złożonego w naszym sklepie zamówienia. W związku z tym, że dystrybutor źle zaktualizował swoje stany magazynowe, poinformował nas o wyczerpaniu zapasów produktu:
Kieszeń Fantec QB-35RFEU3 (1527)
Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację i proszę o wiadomość, czy w związku z tym zdecyduje się Pan zamienić tę pozycję na jakąś inną. Jako alternatywę proponuję:
https://www.morele.net/kieszen-fantec-na-dysk-2-5-usb-3-1-1837-1077334/
https://www.morele.net/kieszen-fantec-db-alu3e-6g-usb-3-0-esata-3-5-1693-737156/
@banczi @ketiv Farciarze, u mnie tylko podesłali tą samą regułkę co u @uhu8 .
Tylko zastanawiają mnie 3 różne odpowiedzi na zamówienia. Coś koledzy z @morele_net kręcą. Ale czego było się spodziewać po sklepie, który nie chciał sprzedać laptopów po 10 zł :P No nic warto było spróbować :)

edit: W zapisie regulaminu sklepu widnieje jednak taki zapis:
"1. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego.
Dodatkowo:
"7. Ceny - wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sprzedawcy są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła
i podatki, w tym podatek VAT) oraz uwzględniają rabat przy płatności gotówką lub przelewem. Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Klient zamówił towar w zamówieniu. (...)"
fantec


@ZippyTobi:

3. Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji.

Jakby potwierdzili, to tak, umowa byłaby zawarta. Zamiast potwierdzenia zostałeś poinformowany o niemożliwości realizacji - innymi słowy anulowali. U mnie dziś dzwonili, opierdzieliłem, że to nie pierwsza taka sytuacja, jaka miała miejsce u nich i nie mam zamiaru czekać 7 dni na zwrot środków, liczę, że wpłyną utro. Nic, przeprosili i poinformowali, że nie mogą go zrealizować.

dostałem