Wpis z mikrobloga

@xandra: Nie, ja po prostu wiem że klient patrzy bardzo subiektywnie. To firma musi zadbać i o siebie i o klienta. Nie mówię tu o sytuacji przecen widmo, tylko ogólnie. Natomiast twój żal konsumenta jest uzasadniony, ale nie potrafisz zrozumieć że tutaj prawo nie jest łamane, cen nie można regulować prawnie. Wprowadzanie klienta w błąd to zajebiście szerokie pojęcie i w większości wypadków po weryfikacji przez UOKiK okazuje się ze
  • Odpowiedz
@tajemniczygosc: Nie wiem czy ty mnie trolujesz, baitujesz czy co, ale taka praktyka jest wprowadzaniem konsumenta w błąd co do prawdziwej wartości produktu, który nabywa. Sklep taką promocją mówi mi "Hej! To cena okazyjna, niższa niż zwykle aż o !" A okazuje się, że jest wyższa niż zwykle sklep oferował. Po prostu przed fałszywą promocją sztucznie ją podwyższył na kilka dni. Cenę zawyżone to oczywiście cena za jaką nikt rozsądnie
  • Odpowiedz
Jak ludzie przestaną kupować to zmienią politykę, a jak nadal kupujecie, bo nikt inny nie ma taniej to jest u nas jak jest. Ja jutro robię zakupy wędkarskie na promocji -40%, -50%, -60%. Większość sklepów ma promocje typu -15%, -20%. Jak myślicie kto najwięcej zarobi ?
  • Odpowiedz
@xandra: Będąc po drugiej stronie barykady, mogę ci powiedzieć, że sprzedawca może się bronić tak: może sobie dowolnie ustawiać ceny. To, że ją zawyżył a potem dał na promocję faktycznie jest kiczowe, ale UOKiK może uznać, że to twoje niedbalstwo, że nie sprawdziłaś rzeczywistej wartości produktu. Był przypadek, że facet kupił pierścionek, był bardzo drogi, klient myślał że to diament, a to była cyrkonia. Sprzedawca nic nie mówił jaki to
  • Odpowiedz
A więc zdajesz sobie sprawę, że to wprowadzanie w błąd? No i właśnie tu powinien interweniować UOKiK.


@xandra: Zawierasz umowę z operatorem na 24 miesiące na usługę za 79,90 i ktoś ci mówi że masz prawo zwiększyć pakiet do tego, który jest za 89,90 przy nowej umowie, w trakcie trwania tej której już masz. Jednak jak już chcesz to zrobić, dowiadujesz się że za zwiększenie tego pakietu musisz zapłacić 14,90 dodatkowo
  • Odpowiedz
chyba nie musze mówić co na to UOKiK xD


@tajemniczygosc: Wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12896

Niestety, mniej więcej po miesiącu użytkowania internetu okazało się, że posiada on limity danych po przekroczeniu których internet znacząco spowalnia. Za tablet i telewizor trzeba dodatkowo i to dużo płacić, a hasło w telewizji wskazuje, że za tę kwotę jest wszystko.

Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów Prezes UOKiK nałożył kary finansowe w łącznej
  • Odpowiedz
Specjalnie założyłem konto, bo zaciekawiło mnie, że jednak komuś oprócz mnie też się chce pisać z supportami różnych firm. Chyba w przyszłości też będę się z nimi tu dzielił
  • Odpowiedz
@xandra nie czytałem wszystkich komentarzy, może już ktoś zwrócił uwagę, a może nie. W każdym razie to powiem: PROMOCJA to NIE obniżanie ceny. Więc trochę się zbłaźniłeś/aś w ostatnim zdaniu do UOKiKu... promocja to "wyróżnienie" produktu, zachęcanie do kupna, a nie obniżenie jego ceny.
  • Odpowiedz
Tak na szybko to widzę że dużo ludzi myśli że raz zmieniona cena w dół nie ma prawa już pójść w góre. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przykładowo bierzemy procki Intela w trzecim kwartale, ceny nagle zaczęły iść do góry to według prawa wykopowego to jest wina sklepów, nikt nie patrzy na to ze po prostu są braki magazynowe u producenta. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@xandra: wysyłanie poważnym instytucjom linków do portalu dla spierdoksów i mizoginów o mój boże aż muszę to rozchodzić. Nie mogłaś normalnie napisać tylko jak gimbus wysyłasz takie rzeczy?
  • Odpowiedz