Wpis z mikrobloga

#dzialalnoscgospodarcza #kartyplatnicze #polcard #bankowosc #prawo

Codziennie o 23:00 terminal płatniczy wysyła raport z transakcjami z całego dnia

Sytuacja wygląda następująco:
W trakcie dnia terminal działa normalnie, płatności są przyjmowane itp
Około 17 terminal przestał działać. Na infolinii poinstruowali co robić, ale nic nie przyniosło skutku i koniec końców stwierdzili, że musiała się zepsuć aplikacja do płatności i wyślą kuriera, żeby odebrał i dostarczył nowy terminal.

Teraz się okazuje, że prawie 3tys zł które zostały tego dnia nabite "przepadly"
Firma umywa ręce od tego. Potwierdzeń płatności nie mamy, bo wieczorem posłuży do śmieci

Widzi tu ktoś jakieś rozwiązanie?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach