Thank you for your recent order with GearBest. We sincerely apologize for this inconvenience.
This message is with regard to order .
Unfortunately, due to an unexpected technical issue, we regret to inform you that there was a error in our system regarding the coupon $111.11-$111.
The coupon in your account was actually wrong . We sincerely apologize for this issue. We will cancel your order and process a full refund back to your original payment account shortly.
-For PayPal account holders, please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your PayPal account.
-For credit card refunds, the transaction will appear within 7-14 business days. The exact length of time is dependent on your card issuing bank.
To apologize for this inconvenience we wish to offer you a 10 USD off discount coupon code. The coupon code is your in your account now. You can log in your account to check it.
Valid Until: 2018-11-15 00:00-2018-11-18 00:00
Note: If you placed more than one order with coupon $111.11-$111, there is also only one coupon in your account.
Once again, we wish to extend our apologies to you. You are a valued customer to us and we regret this issue that was unfortunately beyond our control. We will work hard to improve our system and website in the future to ensure this issue does not occur again.
@GleboZgryz: No to ostro pojechali. Pewnie kupiłeś coś na mega promocji, a gearbest sobie to przekalkulował i uświadomili sobie, że jednak za dużo stracą (mimo podwyższonych cen i ograniczenia tylko do magazynu CN-099).
Współczuję, bo takie traktowanie klienta jest mocno nie fair.
Od początku myślałem, że z tymi kuponami to jakaś ściema bo nie dało się ich zdobyć żadnym sposobem. We wtorek wybuchła afera, bo u wielu użytkowników z Polski ważność kuponu została skrócona o 1 dzień, przez co po prostu im przepadł. Po ponad 15 podejściach wreszcie mi się udało wyrwać promocyjny kupon. A dzień po wysłaniu dowiaduję się, że system przyznał mi go nieprawidłowo i
Tak zrobić?!? Przecież to jasne dymanie klientów na promkach. Sami wstawili i anulują, ja #!$%@?! (pewnie za mały mieli obrót na 11.11 i redukują straty, ale to i tak znaczy tylko jedno - #gearbestcwel )
@spayk: Rozumiem, faktycznie coraz bardziej przypomina to zmasowaną i zautomatyzowaną akcję. Ciekawym czy tylko Polacy dostali po dupie. Jak ktoś śledzi ruskie fora to niech da znać jeśli zahaczy tam o temat.
nie no jak czytam wykop, to wychodzi ze zarabia sie tutaj wiecej niz na zachodzie, gdzie nie mamy zadnego duzego korpo, a jestesmy tania sila robocza dla nich
#cebuladeals
#promocja
#gearbest
@GleboZgryz: to podaj ten kupon
Współczuję, bo takie traktowanie klienta jest mocno nie fair.
Komentarz usunięty przez autora
Od początku myślałem, że z tymi kuponami to jakaś ściema bo nie dało się ich zdobyć żadnym sposobem. We wtorek wybuchła afera, bo u wielu użytkowników z Polski ważność kuponu została skrócona o 1 dzień, przez co po prostu im przepadł. Po ponad 15 podejściach wreszcie mi się udało wyrwać promocyjny kupon. A dzień po wysłaniu dowiaduję się, że system przyznał mi go nieprawidłowo i
Tak zrobić?!? Przecież to jasne dymanie klientów na promkach. Sami wstawili i anulują, ja #!$%@?!
(pewnie za mały mieli obrót na 11.11 i redukują straty, ale to i tak znaczy tylko jedno - #gearbestcwel )
może jednak wysłali?:D do tego refund i będzie rozdajo?:D
@GleboZgryz: @spayk: Jakby co to znam kilka stron gdzie można ładnie podsumować sklep gearbest, który oszukuje klientów, przez fake promocje.