Wpis z mikrobloga

@Asterling: Ile jest tych opcji dialogowych, jaki wpływ mają na ekspresję charakteru postaci, podejmowanie decyzji, budowanie historii? Jakie elementy RPG są w tej grze? Pytam, bo grałem/oglądałem ze trzy godziny goszcząc raz u kuzyna i gra wydawała się po prostu grą akcji z pewnymi elementami symulacji.
@Silvaren: Opcje dialogowe są akurat zawsze tylko dwie, taka bardziej miła i bardziej agresywna ale za to jest ogromna ilość wyborów która ma wpływ na grę, np koleś buduje dom i go napadają jacyś bandyci jak mu pomożesz to powolutku go zbuduje i będzie mieszkał a jak nie to zostanie po tym tylko ruina, jest kupa tego typu elementów w grze, np sklepikarz którego napadniesz potem będzie miał na sobie bandaże
@Asterling: Coś Ty. Andromeda jak na mainstream ma świetny worldbuilding nowego settingu. Do tego bardzo fajną stronę mechaniczną rozwoju postaci z itemizacją, co pozwala robić różne buildy postaci i łączyć te elementy w niezłe synergie. Mechanika współgra tu z gameplay'em. Masz możliwość celowania, więc nie ma sztucznych rzutów na trafienie, a jedynie statystyki broni i postaci.

W Andromedzie masz w większości całkiem ciekawe sidequesty budujące spójny obraz wiarygodnego świata (jakoś więcej