Wpis z mikrobloga

Ochui co się wczoraj #!$%@?ło XD
Zacznijmy od tego, że mieszkam w małym miasteczku (12k ludności) i poszedłem na imprezę do znajomego.
Postanowiliśmy zamówić pizze, a jako, że pysznepl dało kodzik to postanowiliśmy zamówić przez ich aplikacje.

Wszystko w porządku, zamówienie miało przyjść po około 30 minutach. Czekamy, czekamy i po około 50 minutach ktoś dzwoni na mój telefon. To pizzeria z której zamówiliśmy. Pracownik pizzerii oznajmia, że był u nas pod domem, dzwonił w dzwonek (dziwne, bo na 100% usłyszelibyśmy dzwonek), a jako, że nikt nie odebrał to on już odjechał XD
Pytam się go czy może jeszcze zawrócić. On mówi, że jest już w pizzerii. Ja zdziwiony zapytałem się dlaczego nie zadzwonił na telefon. On odpowiada, że nie wozi ze sobą telefonu XD

Pytam więc czy może przyjechać jeszcze raz. On odpowiada, że może, ale drugi dojazd będzie kosztował 10zł albo sami musimy odebrać pizze w lokalu. Tłumaczę mu, że złożyliśmy 3 zamówienie (łącznie na kwotę ponad 100zł) i przecież na każde normalne zamówienie musiałby jechać 3 razy, więc przecież może tu przyjechać drugi raz ze wszystkimi zamówieniami i będzie tak czy siak na plusie bo będzie jechał 2 razy, a nie 3.

On mówi, że tak to nie ma, że on 10 minut chodził pod naszym domem i nawet rzucał kamieniami w okno, żebyśmy go usłyszeli XDDDD Ja już zrezygnowany mówię mu, żeby mi dał rozmawiać z kierownikiem, bo się nie dogadamy... Na to on mi odpowiada, że on jest właścicielem XD
Już wcześniej się śmialiśmy, że za każdym razem jak coś tam zamawiamy przez pysznepl to zawsze dostawca pizzy przychodzi wkurzony i mówi, żeby nie zamawiać przez pysznepl, bo oni ich oszukują XD

Wkurzyliśmy się trochę i mówimy, że chcemy, żeby anulować zamówienie, bo było już opłacone z góry. On mówi, że on nie ma takiej opcji. Skończyliśmy rozmowę i dzwonimy złożyć reklamację na #pysznepl. Odebrał konsultant, wytłumaczyliśmy sytuację, podaliśmy tadres, a on znalazł wszystkie 3 zamówienia po samym adresie. Mówi nam, że taka sytuacja jest niedopuszczalna i nigdy nie powinna mieć miejsca. Zaproponował, że zadzwoni do właściciela.

Postanawiamy zamówić gdzie indziej, bo raczej już się nie doczekamy, a jeśli już to i tak żaden z nas nie chciałby mieć naplute na pizzy.

Po 30 minutach dzwoni właściciel i mówi, że jednak dowiezie tą pizze XD My mówimy, że teraz już nie chcemy bo zamówiliśmy gdzie indziej i nie przyjmiemy jego zamówienia. Później dzwoni na drugi telefon, pyta o to samo, a później na trzeci XD (zamawialiśmy na 3 różne numery telefonu pod ten sam adres).

Po paru minutach dzwoni konsultant pyszne pl i pyta czy właściciel chce jednak dostarczyć pizze. My mówimy, że już zamówiliśmy gdzie indziej i chcemy anulować to zamówienie (minęła już prawie godzina od pierwszej odmowy i ta pizza tak czy siak byłaby już zimna). Konsultant powiedział, że anuluje nasze zamówienie, a pieniądze odzyskamy w ciągu 5 dni roboczych i jako rekompensatę dostaniemy 25% rabatu na pysznepl.

Napisaliśmy opinię na google opisując całą sytuację i dając jedną gwiazdkę. Właściciel odpisał po godzinie cytując:

Pięciu podchmielonych młodzieńców, a raczej gówiarzy, korzysta z możliwości Internetu ..., żałosne


XD

Ciekawi mnie jeszcze czy @pysznepl mogłoby mi udostępnić nagranie z reklamacji (dokładnie i na świezo opisałem tam co się stało)

Żeby dać trochę rozgłosu robię #rozdajo tego kodzika.
Plusy do niedzieli 18:00 (11.11.18), a losowanie gdzieś wieczorem. Kodzik na 25% zniżki (chyba bezterminowy)

#pysznepl #zalesie #parma #janowlubelski #januszebiznesu
chigcht - Ochui co się wczoraj #!$%@?ło XD
Zacznijmy od tego, że mieszkam w małym mi...

źródło: comment_TJZobN4G6D7NAU8tjElO9ys5O3QcLMnV.jpg

Pobierz
  • 157
  • Odpowiedz
No to może posłuchacie też drugiej strony ?
Dostawa, przez prawie 10 minut dobijam się jak mogę - dzwonię do drzwi, trąbię, wreszcie kamykiem w okno - 1-sze piętro, telefonu nie mam. Nie mogę tracić czasu bo inni klienci czekają na dowóz. Wracam do firmy, odnajduję telefon klienta i dzwonię. Proponuję drugi dowóz - pierwszy oczywiście gratis - ale już odpłatny. Stracony czas ma jakąś wartość prawda ? Panowie nie chcą o
  • Odpowiedz
PS : Pyszne zwróciło pieniądze klientowi nie dlatego że miał rację ale dlatego że zawsze zwraca. Niżej link do filmiku z kamery w aucie dokumentujący, że klienci jak to się mówi "oszczędnie gospodarują prawdą". Jeszcze jedno, jest tam gdzieś wpis, że dla kilku złotych zrobię wszystko ... dokładnie odwrotnie. Dla godności poświęcę nie tylko kilka złotych.
  • Odpowiedz
@Pangia: może jestem dzbanem, ale na pewno nie typowym (°°

nie przyszedlem tutaj glaskac sie po penisach i przytakiwać ludziom ktorzy podzielaja moj swiatopoglad, a po to by lepiej poznac i zrozumiec ludzi ktorzy maja odmienne zdanie, dlatego jezeli cos Ci sie nie spodobalo w moich kontrowersyjnych wypowiedziach proszę ustosunkuj się do nich konstruktywnie i oszczędż sobie argumentów ad personam
  • Odpowiedz
dlatego jezeli cos Ci sie nie spodobalo w moich kontrowersyjnych wypowiedziach proszę ustosunkuj się do nich konstruktywnie

@MilionoweMultikonto: Nie, nie chce mi się. Jesteś gościem, który nie da się przekonać, a dyskusja dla samego podyskutowania sobie nie ma zbytniego sensu, jeśli nie ma się na to ochoty.
  • Odpowiedz
@Pangia: skąd możesz wiedzieć jaką jestem osobą?
Czyli dyskutujesz tylko wtedy kiedy chcesz kogoś.przekonać, albo chcesz sobie pogadać, a nie widzisz sensu w rozmowie, która może pomóc zrewidować własne poglądy?
Jeżeli tak, to prawdopodobnie sam jesteś osobą, która bałaby się do czegoś przekonać.
  • Odpowiedz
@MilionoweMultikonto: Nie potrzebuję rewidowania własnych poglądów, bo pracuję jako zaopatrzeniowiec, kierownik u nas robi jednocześnie za mechanika i temat znam od podszewki. Auta nie są pierwszej świeżości, ale od przeglądu do przeglądu jeżdżą bez zarzutu. Nie do pomyślenia byłoby, żeby trzymać baniak wody w aucie i dolewać co 20 kilometrów wodę do chłodnicy, bo skądś cieknie. Jeśli dla ciebie to norma (a tak stwierdziłeś), to o czym ma z tobą
  • Odpowiedz
@ParmaPL: W poprzedniej robocie też mieliśmy takiego kierownika zmiany. Na magazynie nie ma w co rąk włożyć, a on przegląda Facebooka na telefonie.
  • Odpowiedz