Wpis z mikrobloga

Użerać się z gwarancją czy przesadzam


@1983: moim zdaniem nie po to człowiek kupuje nowe, żeby na start było #!$%@?. Mają poprawić i tyle. Mało tego, nie musi wcale ściągac, żeby geometria była przestawiona, sprawdź sobie to gdzieś w warsztacie niezależnym i miej to na piśmie.
  • Odpowiedz
@1983: na wieloklinie nie zawsze jest możliwość przestawienia, bo czasami frez jest tak ścięty, że "wchodzi" tylko w jednej pozycji i nic tym manewrem nie zdziałasz. Zresztą nie po to jesteś na gwarancji, by samemu takie rzeczy naprawiać. Tak przestawiona kierownica to odpowiednik zalewie 10-15 minutowego obrotu na drążkach kierowniczych (czyt. zbieżność, niekoniecznie geometria, jeśli przy okazji nie żre Ci opon), więc zalecam. Osobiście zalecałbym stopniową regulację i zacząć delikatnie od
  • Odpowiedz
@1983: Jedź do aso na gwarancje. Nie kombinuj nic samemu. Trzeba ustawić zbieżność, zablokować kierownice a później ustawić kąt skrętu w CLIPie.
  • Odpowiedz