Wpis z mikrobloga

Siema miruny. Mam zagwozdkę.
Zamówiłem jakiś czas temu pasek skórzany na allegro Z jednego kawałka skóry, a dostałem klejony z trzech warstw. Po odesłaniu paska, kilku mailach i telefonach odzyskałem całą kasę. Wystawiłem im oczywiście negatywa.
Dostałem wczoraj od nich maila o treści:

Witam serdecznie ,

pozwoliliśmy sobie napisać maila do Państwa w związku z negatywnym komentarzem w serwisie allegro, który otrzymaliśmy już jakiś czas temu.

W związku ze zmianą polityki w naszej firmie oraz zmianami w zarządzie chcielibyśmy dojść z Państwem do pewnego kompromisu. Zależy nam na usunięciu negatywnej opinii otrzymanej od Państwa, gdyż chcemy wprowadzić całkowicie inne zwyczaje panujące w naszej firmie, pomimo wielu błędów z przeszłości. Bardzo przepraszamy, jeżeli nie byli Państwo usatysfakcjonowani przeprowadzoną transakcją z nami.

Chcemy zaproponować Państwu darmowy produkt z naszej oferty w zamian za zgodę na usunięcie opinii.

Proponujemy Państwu do wyboru jeden artykuł z niżej wymienionych - do wyboru przez Państwa:


I tutaj dwa link do czegośtam....
I nawet chciałem skorzystać do czasu, kiedy zobaczyłem, że wysłali tego maila do wszystkich 29 niezadowolonych osób. No i mam listę ich maili, a wszyscy kliencie mają mojego maila. I zastanawiam się co teraz zrobić. Odpuścić i napisać, że dali ciała? Bo teoretycznie chcieli się w jakikolwiek sposób zrehabilitować, ale z drugiej strony piszą mi, że chcą wprowadzić inne zwyczaje pomimo błędów z przeszłości i potem wysyłają mojego maila na lewo i prawo :P
co byście zrobili?
#pytanie #rodo #prawo #allegro
  • 10
@gdziemojimbuspiatka: Szkoda robić dymu, dla zasady? Jak jakiś cebulak?
Daj im znać co zrobili i żeby się pilnowali, będziesz takim Robin Hoodem ( ͡° ͜ʖ ͡°) a z gratisa bym brał, w końcu się rehabilitują :)