Wpis z mikrobloga

@WarmWeather: No dobra, na necie na szybko sprawdziłem że taka bateria jest do kupienia za 9 stówek. Z wymianą też nie powinno być problemu. A po jakim okresie użytkowania/dystansie sprawność baterii będzie na tyle niska że będzie się kwalifkować do wymiany?
  • Odpowiedz
@qps666 ponad 1500km i nie czuje różnic, ruski i Hiszpanie robiący 2-3k km też nie wspominają o wielkich problemach z bateria, a i tak nie musisz wymieniać całej baterii bo możesz pojedyncze ogniwa
  • Odpowiedz
@qps666: po co ją trzymać tyle lat? ;-) Z baterią bardziej zależy ile wyjedziesz, poza tym przez tyle czasu zaliczysz wszystkie problemy i wymiany w m365. Nowa bateria za 900zł to pomyłka, sprzedaj hulajnogę i kup drugą póki jest w dobrym stanie.

@Andczej: 1500km to potencjalnie jakieś 60-70 cykli, nie jest to dużo ale z pewnością są drobne różnice w pojemności, raczej niezauważalne przekładając to na realną jazdę
  • Odpowiedz
@Andczej: Już dość dawno temu Xiaomi zapowiadało składany rowerek. Wiesz coś na ten temat? Zazdroszczę Ci tej hulajnogi ale jestem za wysoki :)
  • Odpowiedz
@qps666: A więc standardowa "bateria" w m365 składa się z ogniw. Ogniwo to takie cuś jak paluszki AA. Jak ci zacznie bateria padać to wymieniasz wadliwe ogniwa i wsio, dodam że wymiana wyamaga nauki lutowania ale czego to Poliak nie potrafi. Generalnie zdrowy tryb życia takiej bateryjki to oscylowanie w granicach naładowania 40% do 70%. No ale teoria jedno życie drugie ja jak jeżdżę to ładuję do 100% i rozładowuję
  • Odpowiedz
@Julek00: No ja wiem ale trochę się nie chce sterczeć nad hulajnogą i wypatrywać tych 80% a w dodatku robić to codziennie. Raczej uznaję zużycie się baterii za naturalne. Jak przyjdzie czas to się kupi nową na ali bo nie ma co się oszukiwać - WARTO. Jeszcze żeby wymyślili jakąś szybę przednią i daszek do tej hulajnogi to byłaby bajka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz