Wpis z mikrobloga

@Bialy_Mis: Właśnie czuje że nie będę miał do tego dostępu, bo zwykle ludzie wystawiają fury na #!$%@? a ja jak będę jechał na oględziny to mam tylko późne pory do dyspozycji, taka robota. Głupia sprawa- ale jak sprawdzić kielichy? w sensie, od zewnątrz i tak uja zobaczę, bo kto chce to ukryć to i tak ukryje barankiem, z kolei wewnątrz są plastiki i chyba wytłumienie (w STurbo było, ssaka nie widziałem)
@Bialy_Mis: Ale tak kielich nie wygląda podczas oględzin XD
nie chce, jestem fanem subaru ale nie aż takim by kupić doładowany otwarty blok bo to gówno na kołach

@hrumque: czy ja wiem, taki typowy do wyratowania
otwarty blok bo to gówno na kołach


@scdt: Nie wiem, ukradłem ^^
Ale chciałbym by ten silnik był tak znany jak 1.9tdi - weż to wyserwisuj ;(
Automat, wygoda, krzane kuciapy, szyber - niby jak kazdy inny samochod który mogłby być mniej problematyczny, ale po prostu ma to coś ;(

@Bialy_Mis: No nie jest, mało kogo stać na remont tego gówna co kilka lat przy huh, 170km. Silnik o którego się dba i remontuje jak wyczynówke a końcowo i tak masz zwykłe 2 litry z lat 90 która ma w #!$%@? turbolaga i jedzie tak sobie. Remap jest drogi i tylko na jednym sofcie, a końcowo i tak coś wydmucha jak to w serii ma problemy nie raz. Te silniki to
Ale chciałbym by ten silnik był tak znany jak 1.9tdi


@Bialy_Mis: Ale to jest prosta konstrukcja. Większy problem w tym, że głowice są płasko i dwie do tego. Więc co nie chcesz robić, to zaraz go trzeba dźwigać z budy :P

doładowany otwarty blok

@scdt: Co jest złego w otwartym bloku przy tym dwulitrowym silniku twoim zdaniem?

automaty są turbo mulaste

Widzę, że mamy specjalistę ^_^ W tym SF faktycznie