Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki - proszę Was o opinię, bo jestem ZSZOKOWANY, jak potraktowała mnie ochrona Biedronki.

tl;dr
Zaparkowałem na czas zakupów przed sklepem Biedronki, ponieważ na całym parkingu w momencie parkowania nie było w ogóle wolnych miejsc. Obok mnie zaparkowane były dwa inne samochody - ich na zdjęciu nie ma, bo zdążyły odjechać.
Sytuacja: wychodzę do samochodu z zakupami, ochroniarz na mnie z ryjem, straszy bagietami, generalnie w mojej opinii zachowanie nieadekwatne do sytuacji, bo wystarczyło poprosić, żebym tak więcej nie parkował.
Sytuacja tak eskalowała, że poszedłem po kierowniczkę, bo ochroniarz w mojej opinii zbyt agresywnie i niekulturalnie się zachował. Kierowniczka przyszła, wzięła stronę ochroniarza, że dobrze zrobił, a na moją uwagę, czy nie mógł kulturalnie tego ze mną załatwić np. z uśmiechem powiedzieć:

Proszę Pana, źle Pan zaparkował - proszę więcej tak nie stawać, bo przeszkadza Pan


Ona mi odpowiedziała, że mają 10 tys. klientów i jakby za każdym mieli
chodzić i "prosić", żeby dobrze parkować to bla bla bla.

Czy ja mam całkowicie inne poczucie kultury i Waszym zdaniem ochroniarz rzeczywiście powinien był mi narobić takiego wstydu przy ludziach? (,)

Wersje rozszerzona, którą puściłem do centrali:


#biedronka #ewakuacjaboners #pytanie #pytaniedoeksperta #prawo #prawojazdy #kultura
K.....y - Mirki i Mirabelki - proszę Was o opinię, bo jestem ZSZOKOWANY, jak potrakto...

źródło: comment_rm1MRZTWzYoTubVokU5RYCENMxVPa8AW.jpg

Pobierz
  • 447
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ty głąbie, czytaj ze zrozumieniem!!! Przecież piszą ci ludzie, że samochód mógł sobie stać zgodnie z prawem, ale mógł przecież innym przeszkadzać (np. ochroniarzowi i kierowniczce sklepu). W bardzo złym tonie jest stawianie auta zaraz przy wejściu i tak się po prostu nie robi. Jest coś takiego jak kultura osobista i pomimo tego,że pewnie te kolorowe kostki do wyznaczania miejsc parkingowych zupełnie nic nie znaczą w kodeksie ruchu drogowego, to nie znaczy,
  • Odpowiedz
@Kocury: Co ty dziecko jesteś, że ochroniarz ma ci mówić "nu nu, proszę tak nie robić więcej" xd
Jesteś chamem który nie potrafi parkować i przyznać się do błędu tylko skarży się "u pani".
  • Odpowiedz
  • 2
@Kocury zawsze mnie #!$%@?ą takie ćwoki które parkują przed samym wejściem. Zawsze jak widzę że ktoś tak parkuje to zwracam uwagę że może jeszcze do środka niech wjedzie.
  • Odpowiedz
@Kocury: >HEHE PROSZĘ PODAĆ MNIE TU PODSTAWĘ PRAWNĄ HEHE DLACZEGO SIĘ TAK NIE PARKUJE HEHE
jakby w prawie nie było zapisane nic o sraniu na chodnik to też byś to robił? no #!$%@? mać, miej trochę rozumu i godności xD

i przypominam, w demokracji to większość ma racje, a jak większość mówi, że jesteś debilem i źle zaparkowałeś to sory, ale źle zapoarkowałeś i jesteś debilem
  • Odpowiedz
@maciss:

Co ty dziecko jesteś, że ochroniarz ma ci mówić "nu nu, proszę tak nie robić więcej" xd

Nieważne czy moje parkowanie było poprawne czy nie, ochroniarz nie powinien drzeć ryja :)
  • Odpowiedz
@Kocury: ak zaczyna swoją wypowiedź od per "Ty głąbie"
Do takich jak ty, prosby nie skutkuja, wiec trzeba dosadniej. Coz, nauczysz sie szanowac innych, a nie jak swieta krowa stawac swoim Matizem na przeciwko wejscia
  • Odpowiedz
Do takich jak ty, prosby nie skutkuja, wiec trzeba dosadniej. Coz, nauczysz sie szanowac innych, a nie jak swieta krowa stawac swoim Matizem na przeciwko wejscia


@stormkiss: tsss, tsss "NAPRZECIWKO" ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
ma prawo wkurzyć się i drzeć się, to nie punkt obsługi klienta tylko ochroniarz który pilnuje porządku i dba o bezpieczeństwo

@maciss: aha... nie byłbyś zainteresowany pracą ochroniarza w Biedronce? Myślę że się nadawałbyś idealnie ;)
  • Odpowiedz